اخذ مجوز اتصال به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

با همکاری حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، اداره آزمایشگاهها، کارگاهها و آزمایشگاههای این واحد دانشگاهی، مجوز اتصال به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران را اخذ کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مجموعه آزمایشگاههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت مجوز عضویت در شبکه راهبردی ریاست جمهوری به صورت آزمایشی به مدت 6 ماه را از سوی مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران دریافت کرد.

دکتر قهرمان سلوکی نژاد معاون پژوهشی و فناوری واحد مرودشت با توجه به اهمیت و ارزش این دستاورد ارزنده پژوهشی اظهار کرد: به درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت مجوز عضویت آزمایشی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به عمل آمد و این دستاورد، پیش زمینه تلاش های بعدی خواهد بود.

دکتر محمد علی زارع رئیس اداره آزمایشگاهها و کارگاههای واحد مرودشت نیز در گفتگو با آنا گفت: دامنه عملکرد آزمایشگاهها و کارگاهها شامل دامنه گسترده ای است و پتانسیل عملکرد این واحد می تواند با همکاری مسئولین و کارشناسان به نقطه اوج خود نزدیک شود.

وی خاطر نشان کردند: علاوه بر اخذ این مجوز، به دنبال استقرار استاندارد 17025 در برخی از آزمایشگاههای این واحد هستیم که این امور در سایه همکاری کارشناسان محقق خواهد شد.

زارع در پایان ازحمایت صمیمانه دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس واحد، پیگیری های معاون پژوهشی و فناوری، و همکاری مسئولان و کارشناسان این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار و منتشرکننده: آخوندی

200

کد خبر: 741729

وب گردی

وب گردی