صادقی:مجموع فعالیت های دولت مثبت است/ تحقق خروج از رکود در کمتر از 4 سال

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عملکرد دولت یازدهم در تمامی حوزه هایی که فعالانه عمل کرده است مثبت است گفت: مهمترین اتفاقی که در این دوره شاهد بودیم تقویت دیپلماسی بین المللی و تحقق خروج از رکود در کمتر از 4 سال بود که این خود کاری بسیار بی سابقه است.

محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به فعالیت دولت یازدهم در زمینه های مختلف دیپلماسی بین المللی،اقتصاد،رفاه و ... گفت: خوشبختانه عملکرد دولت تدبیر و امید در مجموع مثبت بوده ضمن آنکه باید ویرانه هایی که از دولت قبل به این دولت تحمل شده بود را مد نظرقرار داد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از بارزترین عملکردهایی که از دولت یازدهم شاهد بودیم تقویت دیپلماسی در حوزه بین المللی و در حوزه سیاست خارجی بوده است ضمن آنکه این رویکرد ابتدا شایستگی جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین المللی به اثبات رساند و در بعد دیگر نقشه های طراحی شده توسط غرب که بر پایه ایران هراسی بود را بی اثر کرد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت در ادامه تاکید کرد: دولت روحانی در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) و مذاکراتی که با ابرقدرتهای جهان صورت داد بسیارموفق عمل کرده است بطوری که توانست کشور را از یک بحران جدی و حالت نزاع و ستیزی که علیه کشورمان از سوی بدخواهان جمهوری اسلامی اعمال شده بود خارج و آرامش روانی و سیاسی را در کشور برقرار کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه به مباحث اقتصادی دولت از جمله کنترل تورم اشاره کرد و افزود: دولت آقای روحانی در حوزه اقتصاد نیز عملکرد موفقی را داشته است چرا که با برنامه ریزی هایی که در حوزه اقتصاد کشور صورت پذیرفته شاهد آن هستیم که تورم بالای 40 درصدی کنترل و به یک کاهش زیر10 درصدی تبدیل وضعیت داده است که این کار ظرف این زمانبندی بسیار کم سابقه بوده است.

صادقی در پایان با تاکید بر اینکه طبق آمار های جهانی اقتصاد کشور در مسیری است که رشد 7 درصدی را تجربه می کنیم اظهار کرد: توجهاتی که دولت فعلی برای خروج از رکود و رشد اقتصادی صورت داد موجب این شده تا بتوانیم رشد 7 درصدی در شکوفایی اقتصاد و کنترل تورم را در کمتر از 4 سال تجربه کنیم و این نشانه های خوبی برای دستیابی به این مهم است.

خبرنگار:علی درخشان/تایید کننده:فاطمه سرلک

کد خبر: 741765

وب گردی

وب گردی