ارزیابی عملیات پستی واحدهای اجرایی در ایام نوروز

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست: گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و در طول ایام نوروز، ارزیابی مستمر واحد های اجرایی در زمینه فرایند عملیات پستی از سوی معاونت فنی شرکت ملی پست اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز، حسن نژاد اظهار کرد: به دستور مدیر عامل شرکت پست و با توجه به ضرورت هماهنگی بین واحدهای اجرایی و هدایت بهتر عملیات پستی، در روزهای پایانی سال و همچنین ایام نوروز، برنامه‌های منظم و مستمری از سوی معاونت فنی و بازرگانی، برای ارزیابی کار واحدهای اجرایی تدوین شد.

وی افزود: بر این اساس ضمن ارزیابی مستمر از وضعیت موجود زمینه سرعت انجام فعالیت ها و بهبود عملیات پستی به ویژه در بخش های رهسپاری و توزیع مرسولات فراهم شد تا شرکت پست، نسبت به انجام به موقع تعهدات خود در قبال مشتریان اقدام کند.

حسن نژاد با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده در مرحله اول بازدید از ادارات کل پست استانها با رویکرد پایش سیستمی و فیزیکی عملیات پستی در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: علاوه بر انجام بازدید از استان های البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بوشهر از همکاران و کارشناسان واحدهای بازرس و حراست ادارات کل استان های همجوار نیز برای برنامه بازدید از عملیات اجرایی فرآیندهای پستی ۲۱ استان استفاده شد.

وی افزود: این کار ضمن ایجاد فرصت ارزیابی عملیات استان ها زمینه تبادل تجربیات میان آنها را نیز فراهم کرد تا بتوانند اقدامات موثر و راهگشایی را برای استان های خود اجرا کند.

معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل شرکت پست ادامه داد: رصد سیستمی و روند مرسولات از طریق سیستم رهگیری با استفاده از بانک بارکد پستی، بازدید روزانه مرکز تجزیه و مبادله تهران و فرآیند عملیات پستی مناطق ۸ گانه استان تهران از جمله اقدامات دیگری است که انجام شد.

وی اظهارکرد: گزارش های حاصل از این بازدیدها و مشاهدات ناشی از آن موجب شد تا بخشی از مسائل در محل مرتفع و جهت گیری ها به سمت سرعت انجام کار هدایت شود.

حسن نژاد اظهارکرد:‌ قطعاً این ارزیابی ها در راستای بهبود شرایط موجود و کمک به برنامه های آنان صورت می گیرد که امیدواریم با تلاش های صورت گرفته بتوانیم رضایت مشتریان جلب و به انجام به موقع فعالیت های پستی منجرشود.

دریافتکننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:نقاشی

602

کد خبر: 741785

وب گردی

وب گردی