دکتر میرزاده: امروز زنان ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه دانش و پژوهش و دفاع از کیان خانواده پیشگام و پیشرو هستند

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میلاد حضرت زهرا (س) را به ایرانیان به ویژه بانوان همکار دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، پیام تبریک دکتر میرزاده بدین شرح است:

«بسمه تعالی
فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن را به همه زنان ایران زمین به ویژه همکاران ارجمندم در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.
زادروز پربرکت دخت پیامبر (ص) که حقیقتا الگوی راستین صبوری، پاکدامنی، ایثار و از پاک‌ترین نسل آفرینش محسوب می شود، موید جایگاه و مقام بانوان مسلمان است.
تجربه تاریخی و اجتماعی مقاطع مختلف کشورمان بیانگر نقش آفرینی بانوان برومند به تاسی از الگوهای تمام نمای خود است و چه ارزشی بالاتر از آنکه، زنان سرزمین‌مان همواره در مسیر تعالی جامعه خود حرکت می کنند و امروز زنان ایران در عرصه های مختلف به ویژه دانش و پژوهش پیشگام و پیش رو هستند و در سنگر دفاع از کیان خانواده نیز بی تردید اثربخشی بی نظیری دارند.
امروز دانشگاه آزاد اسلامی هم به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بخشی از توانمندی و تخصص خود را مرهون نقش آفرینی و حضور گرانقدر بانوان این سرزمین در عرصه‌های مختلف دانشگاه است که خالصانه در رده ‌های کارمندی، هیات علمی و پستهای مدیریتی فعال هستند و خوشبختانه از زمان تاسیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه، این امر تسریع شده است و در نتیجه آن، امر مشورت و نقش آفرینی زنان در دانشگاه با دقت بیشتری انسجام و معنا پیدا کرده است.
امیدوارم بانوان ایران زمین با پیروی از حضرت فاطمه (س) این بانوی تمام نمای فضایل اخلاقی و انسانی همچون گذشته در توسعه و تعیین سرنوشت کشورشان حضور فعال داشته باشند که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی زمینه چنین خواسته ای را به خوبی فراهم کرده است.
اینجانب بار دیگر میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و حلول سال جدید شمسی را به همه مردم شریف ایران و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شادباش می گویم و از خداوند بزرگ و منان سالی پر برکت و سرشار از سعادت و سلامت برای همگان آرزومندم.»

۲۰۰/۲۰۲

منبع: آنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 741826

وب گردی

وب گردی