پیام تبریک رییس واحد الکترونیکی در آستانه سال نو

دکتر محمد رضا کشاورزی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی در آستانه سال نو، در پیامی آیین نوروز را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
السلام علیک یا ربیع الأنام
سلام بر تو ای امام دلها
سلام بر تو ای بهار انسانیت
میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر را که با آغاز سال 1396 مقارن شده است به اعضای هیأت علمی و اساتید گرانقدر، دانشجویان عزیز، همکاران خدوم واحد الکترونیکی و یکایک جامعه زنان فرهیخته کشورمان تبریک و شادباش عرض می کنم.
به فرموده شیخ اجل و استاد سخن، جناب سعدی (علیه الرحمه):
بیار ای باد نوروزی نسیم باغ پیروزی که بوی عنبرآمیزش به بوی یار ما ماند
سالی که بر جامعه ما و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی گذشت، سالی پرفراز و نشیب همراه با تلخی ها و شیرینی های فراوان بود. ضایعه اسفناک درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان پدر معنوی بر همه اعضای خانواده دانشگاه گران افتاد. داغ سنگین از دست دادن بنیان گذار دانشگاه آزاد اسلامی با یک اتفاق کمی تسلی پیدا کرد و امید را به جامعه دانشگاه آزاد برگرداند. انتصاب شایسته دکتر علی اکبر ولایتی توسط مقام معظم رهبری (مدَظلَه العالی)، امیدها را بار دیگر زنده کرد تا دانشگاه به مسیر رشد و بالندگی خود ادامه دهد و دستان پرتوان این دانشمند برجسته کشورمان به عنوان یک شخصیت شناخته شده بین المللی، راه پر افتخار آن عزیز سفرکرده را با قوت و قدرت ادامه دهد و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از فرصت های پیش رو با رویکرد دانش بنیان و با استفاده از راهبرد اقتصاد مقاومتی به بهترین نحو بهره مند گردد .
واحد الکترونیکی نیز افتخار این را دارد که به عنوان بزرگترین دانشگاه الکترونیکی کشور با 20 هزار دانشجو در مسیر توسعه کمی و کیفی قدم بردارد و رشد پرشتاب خود را به خصوص در حوزه رضایت مخاطبان خود که طیف وسیعی از اقشار جامعه را شامل می شود، ادامه دهد. به طور قطع یکی از مهم ترین مخاطبان و همراهان واحد الکترونیکی در این سال ها زنان فهیم و توانمند ایران زمین بوده اند که با بهره گیری از تکنولوژی های آموزشی پیشرفته، دیگر شغل، فعالیت اجتماعی و رسیدگی به همسر و فرزندان را مانع ادامه تحصیل خود نمی بینند و در کنار رشد شخصی، کاری و علمی خود، زمینه آرامش همه اعضای خانواده را نیز فراهم می نمایند. به طور قطع این مسیر پرشتاب با همراهی همکاران گرامی، دانشجویان و اساتید ادامه می یابد. بهار به ما می آموزد که باید از درون شکفت؛ باید دست بر زانوان خود گذاشت و جز به تلاش و لطف الهی به هیچ دستاویزی تکیه نکرد. امیدوارم سال جدید به پشتکار و تلاش شما فرهیختگان گرانقدر سالی پر از نشاط و همراه با پویایی و شکوفایی در فضای علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور سرافرازمان باشد.
توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را از خداوند منَان مسئلت دارم و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر در راستای ساخت یک دانشگاه نمونه و همچنین پیشرفت و اعتلای ایرانی آباد گام برداریم.
محمد رضا کشاورزی
رییس واحد الکترونیکی

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741831

وب گردی

وب گردی