حجت الاسلام آل هاشم :راهیان نور، حرکتی ماندگار در راستای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کاروان های راهیان نور حرکتی ارزشمند و ماندگار در راستای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس می باشد که هر سال پر شور با استقبال مردم در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید جامعه افزود: با گذشت سالها از دوران دفاع مقدس هنوز آنگونه که شایسته است حماسه آفرینی و ارزش های دفاع مقدس به درستی به نسل جوان منتقل و معرفی نشده است.
وی با بیان اینکه هویت ملی و اسلامی نسل حاضر با فداکاری و ایثارگری مردم در دوران دفاع مقدس گره خورده است اظهار کرد:اقتدار ایران اسلامی در گرو شناخت صحیح ارزش های دفاع مقدس و انتقال این ارزش ها به نسل جوان است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تشریح دستاوردهای دفاع مقدس پرداخت و گفت:هشت سال دفاع مقدس آثار و پیامدهای ارزشمندی به دنبال داشته است که مهمترین آن تقویت همبستگی ملی در کشور بود.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اظهار کرد:تقویت و انسجام نیروهای داخلی و اقشار مختلف مردم از اقوام مختلف از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس است بود که توازن قوا را در جبهه های نبرد به سود جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.
نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه پیروزی ایران اسلامی بر دشمن متجاوز بعثی میان ملت های آزاده و انقلابی جهان ایجاد امید کرد افزود: اکنون که سالها از آن دوران سپری شده باید تلاش کرد تا دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خاتمه با بیان اینکه دفاع مقدس از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران است گفت: اکنون نیز تنها راه ایستادگی در مقابل قدرت های استکباری، مقاومت و ایستادگی است.

دریافت کننده: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741848

وب گردی

وب گردی