کپن های عکس در کنسرت سیروان خسروی دردسرساز شد

سیروان خسروی با انتقاد از مسئولان سالن از آن ها خواست تا کار خود را درست انجام دهند و موجب ناراحتی حاضران نشوند.

به گزارش ایسکانیوز کنسرت سیروان خسروی شنبه 28 اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با 20 دقیقه تاخیر برگزار شد. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» ها اجرا شد.

در ابتدای کنسرت چند اجرا از کنسرت های افرادی چون مازیار فلاحی، زانیار، محسن یگانه و گروه دنگ شو به روی پرده سالن به نمایش درآمد. سپس حاضران با تشویق خود از سیروان خسروی خواستند تا روی صحنه حاضر شود.

کنسرت با اجرای آهنگ «تعجب نکن» با خوانندگی سیروان خسروی آغاز شد. بعد از اجرای آهنگ «قاب عکس خالی » سیروان خسروی به طرفدارانش خوش آمد گفت و از این که بعد از یکسال دوباره به جمع آنها آمده ابراز خشنودی کرد. او پس از اجرای آهنگ «به همین زودی» با انتقاد از مسئولان سالن از آن ها خواست تا کار خود را درست انجام دهند و موجب ناراحتی حاضران نشوند. این امر سبب شد تا طرفداران وی بیش از پیش او را تشویق کنند.

بعد از اجرای آهنگ «بارون پاییزی» سیروان خسروی از حاضران خواست تا گروه نوازندگانی را که او را در این کنسرت همراهی می کردند تشویق کنند. او همچنین بعد از اجرای آهنگ «یه روز میای» با اشاره به ضبط صدای تماشاگران از آنها خواست تا جایی که می توانند آلودگی صوتی ایجاد کنند. آهنگ های «بهار نزدیکه» و «خاطرات تو» یکی پس از دیگری با حمایت پرشور تماشاچیان همراه بود تا این که نوبت به اجرای آهنگ معروف «سوژه هات تکراریه» رسید که اجرای آن هواداران را بیش از قبل به وجد آورد.

بعد از آن سیروان خسروی با تشکر از مدیریت سالن، شرکت سان استار و با اشاره به کمپین «شادی یک انتخاب» از طرفدارانش خواست تا این کمپین را که از تاریخ 31 اسفند ماه تا 31 خرداد عمده فعالیت های خود را آغاز می کند حمایت کنند. او پس از اجرای دو آهنگ «تو خیال کردی بری» و «بی مرز» از احسان حاجیان، مدیر برنامه های خود و نوید فتحی، مسئول فنی بسیار تشکر کرد. همپنین بعد از آهنگ های «نه نرو» و «کجایی تو» از شهاب الدین نجفی طراح و کارگردان تصاویر پس زمینه، سپیده جلالی طراح گرافیک متحرک، نیکان خبازی تدوین، فرزین توسی مشاور هنری، آرمین ریاضی، صادق مرادی مدیر نور پردازی و دیگر مسئولان تشکر کرد.

سیروان خسروی بعد از اجرای آهنگ «برگرد» با اشاره به رکورد شکنی در سرعت تمام شدن بیلیت ها در تاریخ کنسرت ایران گفت: با توجه به این که یک سال از آخرین کنسرت من میگذرد انتظار نداشتم تا با این استقبال رو به رو شوم. وی در پایان با تشکر از حاضرین آهنگ «دوست دارم زندگی رو» را اجرا کرد و پس از آن از امیر دانایی نوازنده گیتار الکتریک، طاها مظاهری نوازنده گیتار آکوستیک و الکتریک، مجید پروریان نوازنده گیتار باس، مرتضی مسگر درامر، یاشا حکمی نوازنده کیبورد و نریمان ناعمی نوازنده نوازنده ساکسفون و پرکاشن تشکر و ضمن تبریک سال نو به تماشاچیان از طرف خود و دیگر اعضا گروه خداحافظی کرد.

تعدادی از طرفداران سیروان خسروی که از شهر های دوری چون اصفهان و ساری آمده بودند از این که با وجود دریافت کپن های اخذ عکس با سیروان خسروی به آن ها اجازه ورود داده نشده معترض شدند.

خبرنگار: محمد بهتری راد

503

کد خبر: 741862

وب گردی

وب گردی