پشت پرده تصمیم عجیب کی روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به خاطر ناراحتی از دستیاران ایرانی خودش همه آنها را اخراج کرد.

به گزارش ایسکانیـوز، در آستانه دو دیدار حساس تیم‌ملی در مقدماتی جام‌جهانی، کارلوس کی‌روش تصمیمات عجیبی گرفت و به یکباره همه دستیاران ایرانی خودش و حتی آرین قاسمی - مترجم - را اخراج کرد.

این تصمیم کی‌روش در نگاه اول بسیار عجیب بود. اما دلیل این کار کی‌روش بدون شک مربوط به اختلافات او با برانکو ایوانکوویچ بوده است. همه دعواهای او با برانکو از اردوی تیم ملی در امارات شروع شد و کی‌روش درباره این مسائل از این گفته که بعد از بازگشت از دبی، هیچکدام از دستیاران تماسی با او نداشتند و به نوعی پشتش را خالی کردند.

برداشت دستیاران ایرانی کی‌روش این بوده که انگار او توقع مصاحبه علیه برانکو را داشته است. اتفاقی که در آن برهه از زمان هم جو اطراف تیم‌ملی را متشنج می‌کرد و هم دستیاران را برابر طرفداران پرسپولیس قرار می‌داد.

در هر صورت این اتفاق نیفتاد تا کادرفنی تیم‌ملی بدون حتی یک ایرانی راهی قطر شود. فدراسیون هم ورود خاصی به این ماجرا نکرده است.

مهدی تاج فقط یکبار در جلسه‌ای که با کی‌روش داشت از خواسته خودش برای ماندن دستیاران ایرانی گفت. ولی از آنجایی که طبق قرارداد تمام اختیارات مربوط به کمک‌ها به عهده کی‌روش است، تاج توانایی اصرار بیش از این را نداشت.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:نقاشی

کد خبر: 741877

وب گردی

وب گردی