پیام قدردانی آیت الله نورمفیدی عضو مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان از مردم و مسئولین

آیت الله نورمفیدی عضو مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیامی از مردم و مسئولین بابت نگرانی و دعای خیرشان به جهت بهبودی خویش قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله نورمفیدی عضو مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیامی از مردم و مسئولین بابت نگرانی و دعای خیرشان به جهت بهبودی خویش قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که با الطاف حضرت باری تعالی و دعای خیر مردم عزیز در حق خدمتگذار خود در ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) حال حقیر رو به بهبودی است بر خود لازم می دانم از عنایات رهبر معظم انقلاب ، مراجع بزرگوار تقلید ، ریاست محترم جمهور ، یادگار گرامی حضرت امام (ره) ، روحانیت معظم شیعه و سنی ، علما و اساتید حوزه علمیه و دانشگاهیان گرانقدر ، مسئولین خدمتگذار ، عموم مردم قدرشناس شیعه و سنی استان گلستان و قاطبه علاقمندان و دوستان که در این مدت با دعای خیر و تفقد بزرگوارانه خویش ، اینجانب را مورد لطف قرار داده و اظهار محبت نمودند تشکر کنم . همچنین شایسته است مراتب سپاس خویش را از تلاش دلسوزانه پزشکان معالج ، رئیس ، کادر درمانی و کارکنان خدوم بیمارستان معروض داشته و برای همه آنان از خداوند متعال آرزوی توفیق و سلامتی داشته باشم . بدون تردید همچنان نیازمند دعای خیر همه عزیزان و سروران گرامی می باشم .

در پایان ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) ، پیشاپیش عید نوروز و بهار طبیعت را به همه ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و سال پربرکت و پرباری را برای همگان آرزومندم .

سید کاظم نورمفیدی

خبرنگار:علی درخشان/تایید:نقاشی

کد خبر: 741881

وب گردی

وب گردی