گمرک سازمان برتر در فعالیت‌های الکترونیکی شد/ افزایش ۶۰ درصدی درآمدها

ستاد اقتصاد مقاومتی، گمرک ایران را به عنوان موفق‌ترین سازمان در در اجرای فعالیت‌های الکترونیکی اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در روزهای گذشته جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری برگزار شده است که در این جلسه، جهانگیری گمرک ایران را موفق‌ترین سازمان در اجرای فعالیت‌های الکترونیکی خواند که با این اقدامات مدت زمان ورود و خروج کالا کاهش چشمگیری یافته است.

مسعود کرباسیان، رئیس کل گمرک ایران در همین راستا اطلاق عنوان موفق‌ترین سازمان مجری اقتصاد مقاومتی در بخش فعالیت‌های الکترونیکی به گمرک ایران را مایه افتخار مدیران و کارکنان این سازمان دانست.

وی در جمع ۴۰۰۰ نفری کارکنان و خانواده‌های گمرک، اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهوری به عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در ارزیابی عملکرد سازمان‌های دولتی، گمرک را موفق‌ترین سازمان در اجرای فعالیت‌های الکترونیکی برای انجام صادرات و واردات در چارچوب فرمان اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و اینکه فرمانده اقتصاد مقاومتی گمرک را موفق‌ترین سازمان خوانده، مایه افتخار همه مدیران و کارکنان گمرک است.

رئیس کل گمرک ایران، افزود: سازمان برنامه و بودجه نیز به عنوان دبیرخانه اقتصاد مقاومتی، گمرک را سازمان برتر در اجرای فرمان اقتصاد مقاومتی دانسته است.

معاون وزیر اقتصاد ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا ‌(س) و روز زن و روز مادر و با قدردانی از کارکنان این سازمان در توسعه و تکمیل گمرک الکترونیکی، گفت: ما توانستیم با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در سال ۱۳۹۵ حدود ۶۰ درصد افزایش درآمد داشته باشیم و در بحث مقابله با قاچاق رتبه چهارم را در جهان و رتبه سوم را در آسیا کسب کنیم.

رئیس کل گمرک، افزود: امیدواریم با افزایش درآمد گمرک در سال آینده بتوانیم افزایش را در پرداخت حقوق کارکنان داشته باشیم.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:نقاشی

کد خبر: 741910

وب گردی

وب گردی