بررسی آخرین لیست کی روش/5 تغییر اجباری؛ تیم ملی هجومی تر شد

آخرین لیست سرمربی پرتغال تیم ملی برای دیدار با قطر و چین با 5 تغییر نسبت به لیست قبلی اعلام شده است.

به گزارش ایسکانیوز، لیست نهایی تیم ملی برای دیدار با قطر و چین روز گذشته در حالی با اعلام اسامی 23 بازیکن اعللام شد که 4 بازیکن بعد از دیدار با عراق از لیست تیم ملی کنار رفتند. مسعود ابراهیم زاده، مرتضی تبریزی، دانیال ماهینی و مهدی ترابی 4 بازیکنی بودند که نتوانستند نظر کارلوس کی روش برای حضور در 2 دیدار حساس پیش رو جلب کنند. البته پیش از این هم احسان پهلوان به خاطر مراسم ازدواجش و رحیم زهیوی به دلیل مصدومیت از حضور در تیم ملی عذرخواهی کرده بودند.

لیست 23 نفره

علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، محمد رضا اخباری، وریا غفوری، رامین رضائیان، پژمان منتظری، مرتضی پور علی گنجی، سید جلال حسینی، عزت الله پورقاز، محمد انصاری، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، سعید عزت الهی، علی کریمی، مسعود شجاعی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، ساسان انصاری و سردار آزمون.

پرسپولیس همچنان درصدر

اگر بخواهیم لیست 23 نفره کی روش را به تفکیک تیم های باشگاهی بررسی کنیم؛ متوجه می شویم که پرسپولیس با 6 سهمیه همچنان در صدر به سر می برد. استقلال 2 سهمیه دارد و باشگاه های ایرانی دیگر مثل تراکتورسازی، ذوب آهن، سایپا، سپاهان و فولاد نیز دارای یک سهمیه هستند. همچنین 10 بازیکن تیم ملی نیز از باشگاههای خارجی به تیم ملی دعوت شدند که در این میان پژمان منتظری و مرتضی پورعلی گنجی در قطر بازی می کنند و سایرین در لیگ های اروپایی هستند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:نقاشی

کد خبر: 741930

وب گردی

وب گردی