وزیر جنگ اسرائیل، سوریه را تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که جمعه گذشته یک فروند جنگنده متجاوز این رژیم به دلیل نقض حریم هوایی سوریه سرنگون و سه جنگنده متجاوز دیگرش مجبور به فرار شدند، تهدید کرده است: اسرائیل پدافند هوایی سوریه را نابود می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع به نقل از رادیو صدای اسرائیل، اویگدرولیبرمن مدعی شد: مشکل اصلی ما انتقال سلاح از سوریه به لبنان است و به همین علت تلاش می کنیم جلوی انتقال سلاح به سوریه و حزب الله لبنان را ناکام بگذاریم.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در باره شلیک مجدد به هواپیماهایمان به سوریه هشدار می دهیم و در صورت تکرار شلیک، پدافند هوایی این کشور را نابود خواهیم کرد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو روز پیش نیز مدعی شد حملات هوایی هواپیماهای این رژیم در سوریه هدف سلاح پیشرفته ای بود که برای حزب الله لبنان فرستاده می شد. وی تهدید کرد چنین حملاتی ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، چهار فروند جنگنده صهیونیستی روز جمعه با نقض حریم هوایی سوریه از طریق خاک لبنان در منطقه البریج یکی از مراکز نظامی را در مسیر تدمر در ریف شرقی حمص هدف قرار دادند که بر اساس بیانیه ارتش سوریه، پس از مواجه شدن با پدافند هوایی ارتش سوریه یکی از آنها در منطقه اشغالی سرنگون شد و بقیه جنگنده های متجاوز مجبور به فرار شدند.
فرماندهی کل ارتش ونیروهای مسلح سوریه در این بیانیه بر عزم واراده خود برای مقابله با هر گونه تجاوز متجاوزان صهیونیست به خاک این کشور تاکید کرد وگفت که در صورت تکرار این اقدامات با تمامی وسایل ممکن به آن پاسخ مستقیم خواهد داد.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی/ انتشار دهنده: حسین نقاشی

کد خبر: 741956

وب گردی

وب گردی