هیوندای i30 tourer در نمایشگاه ژنو حاضر شد

درست است که سوپراسپرت‌ها، همیشه جذابیت دارند و توجهات زیادی را به سمت خودشان جلب می‌کنند، اما نباید همیشه حرف آن‌ها پیشگام باشد! در پوشش خبری نمایشگاه ژنو، خودروسازهای زیادی با محصولات جدیدشان آمدند. سوپراسپرت‌ها هم که طبق معمول ترکاندند.

به گزارش ایسکانیوز، در این میان، شرکت‌هایی هم حضور پیدا کردند که مدل جدیدشان را معرفی کنند. شرکت‌هایی مثل هیوندای که در غرفه‌هایشان، نه از سوپراسپرتی مثل فراری ۸۱۲خبری بود و نه از کانسپت‌های عجیب و غریبی مثل خودروی توستر فولکس‌واگن!

این شرکت کره‌ای با اتومبیل‌های شهری متداولش در نمایشگاه حاضر شد. خودروهایی که سبد محصولات این شرکت را متنوع می‌سازند. در حقیقت، همین خودروها هستند که باعث موفقیت این شرکت کره‌ای در بازار جهانی شده‌اند. یکی از مدل‌های حاضردر نمایشگاه ژنو، هیوندای i30 Tourer است؛ هیوندای i30 Tourer، یک خودروی ۵ در با طراحی کشیده‌تری نسبت به مدل i30 است. این کلاس خودرو در میان مشتریان کشورهای اروپایی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. اتومبیلی که برای خانواده‌های ۴ و ۵ نفره برای مصارف شهری و مسافرت، مناسب است. طراحی این مدل شباهت زیادی به مدل i40 Tourer دارد. این اتومبیل از یک پیشرانه‌ی ۳ سیلندر مجهز به سامانه‌ی پرخوران توربوشارژ بهره می‌برد.

به لطف همین نیروگاه کوچک، i30 Tourer توانایی تولید قدرتی معادل ۱۱۸ اسب‌بخار را دارد. هم‌چنین قرار است این خودرو در دو مدل دیگر با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوشارژ و ۴ سیلندر توربو دیزل با قدرت‌های ۱۳۸ و ۱۰۹ اسب‌بخار هم عرضه شود. هیوندای i30 Tourer مجهز به فناوری infotainment بوده که برای صاحبان گوشی اندروید و اپل، خبر خوبی است. این فناوری، یک ارتباط مستقیم بین گوشی و سیستم مالتی مدیا خودرو برقرار می‌کند. گفته‌ می‌شود که پایه‌ی قیمت این خودرو از ۲۰ هزار دلار شروع می‌شود.

منبع: دیجی کالا

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741978

وب گردی

وب گردی