پیام تبریک رییس واحد رفسنجان به مناسبت سال نو

محسن صفریان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:
پیام ریاست واحد رفسنجان به مناسبت سال نو
بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
بر طرف چمن روی دل افروز خوش است
از دی که گذشت، هر چه گویی خوش نیست
خوش باش و مگو زِ دی که امروز خوش است
راستی که چه شور انگیز است این سروده زیبای حکیم خیام نیشابوری در توصیف حال و احوال نوروز پیش رو، با آن تاراج اندوه باری که دیماه در اردوگاه دلهای امیدوار میهن پرستان خرد ورز به بار آورد.
اما خورشید تابناک و جهانگیر فرهنگ ناب ایرانی که میراث نیاکان اصیل، خلاق و فرهمند ما می باشد به لطف خوش الحانی و خوش آب و رنگی خلاقیت های تمدن پرور و تاریخ ساز و پستی سوزِ آیین های ملی و مذهبی ما همواره پدید آورنده ی فرصت ها و فراست های ناب در پیروی از باور یکتایی و دانایی بوده است.
شک نیست که فقدان حضور نوادر روزگار در دلهای بی قرار، به شهادت تاریخ ماندگار فرصت تشخیص و چاره ی مصلحت خواهد یافت.
خداوند عالم را سپاسگزاریم که خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی توانست با کوشش زیاد برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست های توسعه و تولید علم، اعتلای علمی و فرهنگی، رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری و ارتقای خدمت رسانی به آحاد جامعه گام های بلندی بردار و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالی که گذشت و با استعانت از آفریدگار جهان فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به شما و خانواده محترمتان تبریک گفته و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران کهنسال مسالت می نمایم.
امید است با یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش و در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سربلند باشید.
محسن صفریان
رییس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741990

وب گردی

وب گردی