یادداشت اینستاگرامی عارف در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)

محمدرضا عارف، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهراء(س) را تبریک گفت و اظهار کرد، تاثیرگذاری زنان در تحکیم بنیان خانواده غیرقابل انکار است.

به گزارش ایسکانیوز،محمدرضا عارف، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهراء(س) را تبریک گفت و اظهار کرد، تاثیرگذاری زنان در تحکیم بنیان خانواده غیرقابل انکار است.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهراء سلام‌الله علیها، روز زن و تولد حضرت امام خمینی (ره) و نیز آغاز سال جدید به همه هموطنان عزیز و با ادای احترام به همه مادران و بانوان فرهیخته و با ایمانی که بحق شایسته عنوان مادری و موجب سکون خانواده‌ها هستند و نقش کلیدی و محوری در همه صحنه‌های مدنی، اجتماعی و سیاسی کشور دارند.

تاثیرگذاری زنان در تحکیم بنیان خانواده غیر قابل انکار است ولی از طرفی مشارکت زنان با توجه به بینش خاص آنها در عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری‌ها، نه تنها به نفع زنان است بلکه مردان نیز از آن سود می‌برند. بینش جامعی که از مشارکت زنان و مردان در عرصه اداره کشور ایجاد می‌شود، نگاهی هماهنگ برای حل مشکلات ایجاد می‌کند و راه‌حل‌هایی هماهنگ نیز پیشنهاد می‌کند که در نهایت، منفعتش برای همگان و کشور است.

یکی از جلوه‌های مشارکت زنان در اداره امور جامعه، بی‌شک می‌تواند در نهاد مهم و تاثیرگذار شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد و مطمئنم در شوراهای شهر و روستای دور پنجم، شاهد حضور پررنگ بانوان فرهیخته خواهیم بود که به کارآمدتر شدن این نهاد مدنی که ثمره دولت اصلاحات است، می‌انجامد.

خبرنگار:علی درخشان/انتشار دهنده:سرلک

کد خبر: 741992

وب گردی

وب گردی