شگفتی اچ تی سی نسخه یاقوت کبود گوشی یو اولترا خواهد بود

کمپانی اچ‌تی‌سی مدل مجهز به صفحه‌نمایش یاقوت کبود گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا را با قیمتی نسبتا زیاد عرضه  خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، هفته‌ی گذشته در صفحه‌ی تایوان اچ‌تی‌سی در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک، پستی منتشر شد که در آن یک تصویر تبلیغاتی رمزآلود با پیام «اچ‌تی‌سی یک غافلگیری خوشایند برای شما دارد» وجود داشت. درحالی‌که بسیاری از منابع از جمله وب‌سایت ورج پیش‌بینی کرده بودند که انتشار این پست احتمالا بخشی از کمپین بازاریابی پرچم‌دار قبلی این کمپانی یعنی اچ‌تی‌سی ۱۰ خواهد بود؛ اما ظاهرا واقعیت چیز دیگری است.

غافلگیری خوشایند این است که اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ی محدودی از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا را با نمایشگری از جنس یاقوت کبود و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت معرفی و روانه‌ی بازار کند؛ لازم به ذکر است که معرفی این مدل از زمان برگزاری رویداد CES امسال در اوایل سال ۲۰۱۷ در خبرهای مختلف اعلام شده بود. این شرایط باعث می‌شوند غافلگیری خوشایند اچ‌تی‌سی چندان هم غیر قابل پیش‌بینی به نظر نیاید. این مدل قیمتی بیشتر از مدل معمولی گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا خواهد داشت و این در حالی است که مدل کنونی این محصول خود از طراحی سؤال‌برانگیزی بهره می‌برد که باعث شده است نظر بسیاری از کاربران و منتقدان به آن مثبت نباشد.

همان‌طور که وب‌سایت اندروید سنترال هم اشاره کرده، این خبر به همراه اطلاعات جدیدی منتشر شده است. به‌عنوان مثال در بخشی از این اطلاعات گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی نسخه‌ی محدودی از گوشی هوشمند یو اولترا را با قیمت ۹۴۶ دلار برای پیش‌خرید در تایوان ارائه داده و این در حالی است که مدل معمولی این دستگاه ۲۰۰ دلار ارزان‌تر است. استفاده از یاقوت کبود در گوشی‌های هوشمند امری نادر است و شاید اگر قیمت این مدل از گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا معقولانه‌تر بود، نمایشگر یاقوت کبود باعث می‌شد این محصول بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. اما با توجه به قیمت حدود ۹۵۰ دلاری این مدل، بسیاری ترجیح می‌دهند پرچم‌داران دیگر شرکت‌ها را با قیمتی کمتر خریداری کنند.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی انتشار: آرش محمدی

کد خبر: 742110

وب گردی

وب گردی