تحویل سال نو در جوار شهیدان گمنام واحد دامغان / تصاویر

به رسم سال های اخیر، مراسم تحویل سال نو در جوار شهیدان گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، امسال هم با همت خادمان شهدا و بسیج دانشجویی و با مشارکت کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، مراسم تحویل سال نو با حضور گسترده مردم خوب دامغان از شهرک‌های بوستان، گلستان و مهر در جوار شهیدان گمنام آرمیده در واحد دامغان برگزار شد.

محمدتقی عباسی خادم‌الشهدای واحد دامغان ، میلاد حضرت فاطمه (س) و حلول سال 1396 را تبریک گفت و در حالی که اشک به چشم داشت به یادآوری بخشی از خاطرات شهیدان در سال‌های دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان کرد:آنچه از امنیت، وفاق و همدلی بین مردم شاهدیم حاصل بزرگواری و فداکاری شهیدان در سال‌های دفاع مقدس است و باید بدانیم که به شهیدان بسیار بدهکاریم.

عباسی که خودد جانباز و از یادگاران دفاع مقدس است، گفت: هر ساله این مردم هستند که مشتاقانه ما را به وجد می‌آورند تا مراسم تحویل سال را در کنار شهیدان گمنام باشیم و از اینکه این همه اشتیاق را شاهدیم خدا را شکرگزاریم.

دو شهید گمنام واحد دامغان از فروردین 1393 در سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی آرام گرفته‌اند و امسال سومین سالگرد تدفین این دو پرستوی عاشق است که با آشیان گرفتن در این واحد به دانشگاه آزاد اسلامی و شهر دامغان تقدس بخشیده اند.

200/202

منبع: آنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 742119

وب گردی

وب گردی