پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال 1396

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال 1396 را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله خیر الاسماء
یا مقلب القلوب و الابصار یامدبر الیل والنهار یامحول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
برگی دیگر از کتاب زندگی و حیاتمان ورق خورد و بهاری دیگرفرا رسید.
سرمای خشک اسفند به آفتاب زندگی بخش فروردین بدل شد و طراوت و تازگی و بالندگی آغازیدن گرفت تا زندگی جوانه بزند و حیات به جانی دوباره شکوفا شود.
اینکه تاکنون چند بهار را به تماشا نشسته ایم و چند بار در موقف تحول احوال قرار گرفته ایم، پرسش عمیقی است که پاسخ ژرفی را می طلبد تا یکایک ما دربرابر آن مسئولانه به تدبر برآییم.
از بهار 1395 تا زمستان سال ... اقتصاد مقاومتی" اقدام وعمل " تحولات و وقایع شیرین و تلخی رقم خورد که فرد فرد ما در آن دخیل و شاهد بودیم، توفیقات و موفقیت های روز افزون دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر در توسعه کمی وکیفی دانشگاه، رونق طرح های علمی و پژوهشی، جذب رشته های مهم و راهبردی در مقاطع مختلف، بال گشودن دو کبوتر خوشنام از شهدای گمنام بر آسمان بلند این واحد دانشگاهی و به ثمر نشستن بسیاری از طرح ها و برنامه ها در فرایند توسعه، برگهای زرین درخشش واحد قائم شهر در سال 95 می باشد که اگر نبود همت و همراهی یکایک شما دانشگاهیان واحد قائم شهر، این توفیق حاصل نمی شد... در این میان فقدان و از دست دادن تعدادی از همکاران ساعی و پر تلاشمان در کشاکش روزگار، و در ماه های پایانی ارتحال جانسوز یار امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، تورق تلخ تقویم 95 بود که دلهای ما را آکنده از غم فراق نمود.
اکنون بهاری دیگر فرا رسیده و فرصتی مغتنم فراهم آمده، دست در دست هم دهیم به مهر و همتی مضاعف و تلاشی رو به جلو پیشه راه کنیم تا کارنامه ای درخشان تر از پیش، در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت به بار بنشانیم.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل و شهدای گرانقدر خصوصاً مدافعین حرم و وطن، در آستانه حلول سال جدید خورشیدی و عید سعید نوروز باستانی، آغاز سال 1396 شمسی را به آحاد ملت غیور ایران اسلامی بالاخص خانواده بزرگ واحد قائم شهر تبریک صمیمانه عرض می نمایم. امید روزهای بهتر و زیباتر همراه با بهروزی، پیروزی و موفقیت در سالی سرشار از برکت و نعمت و صحت و سلامتی در کنار عزیزانتان را از درگاه احدیت مسالت می نمایم. امید که تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، سال 1396 به فضل الهی، سال ظهور مهدی فاطمه (عج) باشد. انشاالله

و من ا...التوفیق سید حسین ابراهیمیان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر»

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی

کد خبر: 742124

وب گردی

وب گردی