اصلی ترین برنامه مجلس پس از تعطیلات نوروزی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین برنامه مجلس شورای اسلامی در سال 96 تحقق شعار امسال با عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال 'خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز اردشیر نوریان روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مجلس شورای اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برنامه ریزی می کند و در این راستا پیش خواهد رفت.
وی با تبریک سال نو، انتخاب سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' را تعیین یک راهبرد اصلی برای کشور عنوان کرد و گفت: در این سال باید همه ارکان نظام برای تحقق شعار سال و شتاب اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از تولید ملی همراه و همگام باشند.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اصلی ترین برنامه مجلس پس از تعطیلات نوروزیاردشیرنوریان پرداختن به مساله اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید است و باید برای حمایت از تولید ملی قوانین جدید و کارآمدتری را مصوب کند.
وی گفت: در روزهای پایانی سال 95 نیز مجلس شورای اسلامی کمیسیون ویژه ای در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و کارآفرینی تشکیل و ایجاد شد و این کمیسیون فعالان اقتصادی و متخصصان و صاحبان ایده با این کمیسیون همکاری خواهند کرد.
نوریان افزود: تشکیل این کمیسیون نشان داد که مجلس دهم به صورت جدی و با عزم قطعی وارد بحث اقتصاد مقاومتی و تولید شده است.
به گفته وی این کمیسیون ویژه، موانع پیش روی تولید را رصد می کند و برای رفع آنها پیشنهادات خود را به صحن علنی مجلس خواهد داد تا با رفع موانع تولید، گام مجکمی برای رونق اقتصادی کشور برداشته شود.
به گزارش ایرنا، سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.

۳۰۰/۳۰۰

کد خبر: 742163

وب گردی

وب گردی