هشدار به دفاتر گردشگری در مورد کلاهبرداری کارگزار تایلندی

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران گفت: برای پیشگیری از مشکلات احتمالی برای هم‌وطنانی که عازم سفر به کشور تایلند هستند نام کارگزار تایلندی متخلف به انجمن‌های صنفی دفاتر خدمات‌مسافرتی ابلاغ شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، رجبعلی خسروآبادی،گفت: براساس شکایات واصله در روزهای اخیر یکی از دفاتر متخلف که پروانه فعالیت آن نیز در سال گذشته لغو شده است با تغییر نام و با چهره‌ای جدید در کشور تایلند درحال فروش خدمات‌سفر به دفاتر و شرکت‌های خدمات‌مسافرتی و گردشگری تهران است.

خسروآبادی گفت: تمام تعهدات سفر برعهده دفتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری فروشنده گشت است و باید براساس مفاد قرارداد خدمات را به مسافر عرضه کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تهران گفت:مدیران دفاتر خدمات‌مسافرتی که گشت‌های نوروزی داخلی و خارجی فروخته‌اند باید در این ایام اخبار و اطلاعیه‌های ستاد اجرایی خدمات‌سفر را از روی پرتال اداره‌کل به‌نشانی http://tehran.ichto.ir دنبال کنند و به‌صورت شبانه‌روز پاسخ‌گوی بازرسان ستاد اجرایی خدمات‌سفر استان تهران باشند.

خسروآبادی گفت:آرامش و امنیت همشهریان در سفرهای نوروزی خط قرمز ماست و در این خصوص بدون کوچک‌ترین اغماضی با دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری خاطی برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: به تمام دفاتر و شرکت‌های خدمات‌مسافرتی و گردشگری ابلاغ شده است در تعطیلات نوروز 96، دارای شیفت و کشیک نوروزی برای پاسخ‌گویی مناسب به مسافران باشند.

منتشر کنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 742261

وب گردی

وب گردی