کی‌روش: ما عجله‌ای نداریم، اما قطر برای صعود عجله دارد/ بازی رفت تمام شد، ایران و قطر هم جریمه شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما عجله‌ای نداریم، اما قطر برای صعود به جام جهانی عجله دارد.

به گزارش ایسکانیوز، کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از دیدار با قطر گفت:در درجه اول خوشحال هستییم و افنخار می کنیم که اینجا حضور داریم. برای قطر آرزوی موفقیت می کنم اما ما اینجا آمدیم که امتیاز کامل را بگیریم و در جام جهانی حضور پیدا کنیم. این یک احساس خوشحالی است.

وی ادامه داد: ما بارها تکرار کردیم و تیم قطر و بازیکنان و مربیان و سیستم و طرز تفکر حاکم بر قطر را می شناسیم. بازی فردا دو قسمت است. یک قسمت بازی فردا یک قسمت هم صعود به جام جهانی.

وی افزود: ما عجله‌ای نداریم و قطر عجله دارد برای پیروزی. آنها آماده سازی خوبی داشته‌اند و مطمئنم که بهترین تیم برنده می‌شود و هر دو تیم می خواهند ببرند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار قطری درباره جو بازی فردا بعد از آن اتفاقات بازی اول تصریح کرد: اتفاقاتی که در بازی رفت افتاد، جزیی از گذشته است. ناظران و داوران گزارش خود را دادند و 2 تیم نیز جریمه شدند و ضربه خوردند. بازی فردا دنبال کارهای جوانمردانه هستیم. در تیم حریف بازیکنانی مثل عفیف و تاباتا هستند. در تیم ما نیز جهانبخش، انصاری فرد و سردار آزمون هستند. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی با احترام کامل باشیم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار قطری مبنی بر اینکه ، آیا برد احتمالی قطر کار ایران را برای صعود سخت خواهد کرد؟، گفت: مسلما فردا بازی سختی خواهیم داشت و هر دو تیم دنبال پیروزی هستند، اما انتظار داریم اگر شما درباره برد احتمالی صحبت می کنید از برد ایران بگویید. ما یک هدف داریم که در 90 دقیقه بهترین باشیم و هر وقت اینطور بوده به پیروزی رسیدیم و از برد مطمئن بودیم.

601

کد خبر: 742275

وب گردی

وب گردی