حضور فعالیت‌های علمی، فرهنگی دانشجویی دانشگاه تهران در ویترین فضای مجازی

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به گسترش شبکه‌های مجازی و اقبال عمومی از این شبکه‌ها،گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در سال 96 تمامی برنامه‌های جذاب علمی،‌ فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه ضبط و از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه ملی منتشر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مجید سرسنگی با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران در سال 96 تولید برنامه‌های تلویزیونی با محوریت فعالیت‌های دانشگاه و انعکاس این فعالیت‌ها در شبکه‌های مجازی است؛ چرا که دپارتمان‌ها، دانشجویان بااستعداد، اساتید توانمند در رشته‌های مختلفی در دانشگاه تهران وجود دارند که فعالیت‌های متنوع علمی و فرهنگی انجام می‌دهند، بنابراین تولیدات این دانشگاه در عرصه‌های مختلف از طریق حضور در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: از امسال بخشی از برنامه‌های فرهنگی دانشجویان نظیر تئاتر، موسیقی و غیره که در تالار مولوی دانشگاه تهران اجرا می‌شود، ضبط شده و در نهایت بصورت برنامه تولیدی در اختیار رسانه‌ ملی و شبکه‌های مجازی قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های علمی این دانشگاه نظیر جلسه دفاع پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع جذاب داشته باشند نیز از طریق این رسانه‌ها در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده : ناهید سمیعی انتشار:محمدی

کد خبر: 742330

وب گردی

وب گردی