مهلت شرکت در جایزه ادبیات اقلیت تمدید شد

مهلت ارسال آثار جشنواره داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار (نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت) تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، دبیرخانۀ جایزه ادبیات اقلیت با توجه به درخواست‌ علاقه‌مندان و شرایط پایان سال و تعطیلات نوروزی و افزایش شرکت در جشنواره در روزهای پایانی مهلت مقرر آن، مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ تمدید می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، پس از مطالعۀ متن فراخوان و شرایط شرکت در مسابقه، از طریق فرم شرکت در جشنواره در سایت جایزه ادبیات اقلیت، با تکمیل مشخصات خود، حداکثر پنج داستان کوتاهِ کوتاهِ پانزده‌کلمه‌ای ارسال کنند. این مهلت هرگز مجدداً تمدید نخواهد شد.

پس از پایان این مهلت، آثار دریافتی برای داوران این جشنواره، محمدجواد جزینی، ابوتراب خسروی و محمدرضا یوسفی ارسال خواهد شد و برگزیدگان اولیه در اردیبهشت‌ماه اعلام خواهند شد.

اعلام ده برگزیدۀ نهایی در دو بخش اصلی، و بخش ویژۀ کودک و نوجوان، در خردادماه ۱۳۹۶ و هم‌زمان با روز جهانی مبارزه با کارِ کودکان خواهد بود.

به ده برگزیدۀ نهایی در بخش اصلی جشنواره، لوح تقدیر و جایزۀ نقدی تعلق خواهد گرفت. و به ده برگزیدۀ بخش کودک و نوجوان این جشنواره نیز که با حمایت دو مجلۀ باغ و سلام بچه‌ها برگزار می‌شود، لوح تقدیر همراه با جوایز ویژه این دو مجله تعلق می‌گیرد.

هزینه‌های این جشنواره با مشارکت مالی شرکت‌کنندگان و تمامی علاقه‌مندان و به صورت مردمی تأمین می‌شود. هر شرکت‌کننده با پرداخت هزینۀ پنج هزار تومانی، حامی و اسپانسر برگزاری این جشنواره خواهد بود و به برگزاری این جشنواره و تأمین هزینه‌های آن کمک خواهد کرد، علاوه بر آن‌که بخشی از این مبالغ از طریق جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان، صرف کمک به کودکان کار خواهد شد.

علاوه بر شرکت‌کنندگان در مسابقه، همۀ علاقه‌مندان به حمایت از این جشنواره می‌توانند با هر میزان مشارکت مالی، در برگزاری این جشنواره و حمایت از کودکان کار و امور فرهنگی نقش داشته باشند.

اسامی تمامی شرکت‌کنندگان در این جشنواره مدتی پس از ارسال آثار و تأیید صحت آن، در سایت جایزۀ ادبیات اقلیت منتشر خواهد شد.

دبیرخانۀ این جشنواره همچنین در نظر دارد که تمام یا بخشی برگزیده از آثار ارسالی به این جشنواره را در قالب کتابی منتشر کند.

500

کد خبر: 742409

وب گردی

وب گردی