قطر صفر-ایران یک/همه برای کی روش،کی روش برای ایران

تیم ایران در ادامه بازی های انتخابی جام جهانی2018 به برد با ارزش دیگری دست پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال کشورمان به عنوان صدرنشین گروهA آسیا در مرحله انتخابی جام جهانی، در اولین بازی از دور برگشت مهمان قطر بود و توانست در خانه این تیم 3امتیاز شیرین را کسب کند.

تیم ایران بازی را با محک زدن و تست کردن حریف آغاز کرد. ملی پوشان کشورمان در نیمه اول سعی داشتند حریف را کنترل کنند و با استفاده از اشتباهات قطری ها ضدحملاتی را روی دروازه این تیم تدارک بینند. حملات نصفه و نیمه قطر روی دروازه ایران و همچنین ضدحملات ایران روی دروازه قطر در نیمه اول ثمری نداشت تا دوتیم بدون گل به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم تیم ایران فوتبال خودش را به حریف دیکته کرد و با مسلط شدن روی توپ و زمین بارها دروازه حریف را تهدید کرد.

در دقیقه 52، پاس عالی و دقیق کریم انصاریفر پشت مدافعان قطر به طارمی رسید تا این مهاجم جوان با یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق زمینی دروازه قطر را باز کرد.

پس از این گل، ایران بازهم فشار را روی دروازه عنابی ها حفظ کرد و موقعیت های زیادی را ساخت اما فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا ایران در یک بازی برتر با بردی کم گل، 3امتیاز مهم را به حساب خودش واریز کند.

میلاد محمدی، مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند از ایران و کوریرا و خوخی از قطر در این مسابقه کارت زرد گرفتند.

ضمن اینکه کریم انصاریفر در دقیقه70 جای خود را به وحیدامیری داد، امید ابراهیمی در دقیقه77 به جای علیرضا جهانبخش به میدان آمد و مسعودشجاعی هم در دقیقه83 جایگزین سردارآزمون شد تا سرمربی پرتغالی تیم ایران از هر 3فرصت تعویض خودش استفاده کرده باشد.

داور هنگ کنگی این مسابقه در پایان نیمه دوم، 6دقیقه وقت تلف شده را اعلام کرد.

تیم کشورمان با این 3امتیاز صدرنشینی خودش در گروهA را محکمتر کند. قطر هم با این شکست تیم قعر نشین این گروه شد تا برای رفتن به جام جهانی در انتظار اما و اگرها باشد!

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 742449

وب گردی

وب گردی