آیت الله غرویان: استفاده از اقتصاد مقاومتی برای تخریب دولت نوعی عوام فریبی است

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص این که برخی با استفاده از اقتصاد مقاومتی دست به تخریب دولت می زنند، گفت: این اشخاص با استفاده از اقتصاد مقاومتی برای کوبیدن دولت نوعی عوام فریبی می کنند یعنی قصد فریب مردم را دارند تا دیدگاه مردم را نسبت به دولت تغییر بدهند و تخریب کنند. کاملا روشن است این گونه تخریب ها برای تضعیف روحانی در انتخابات پیش رو است؛ همانطور که دولتمردان هم گفته اند، دولت نهایت تلاش خود را برای اقتصاد مقاومتی محقق کرده است.

آیت الله محسن غرویان عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس حوزه علمیه قم با بیان این که رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی غمناکترین اتفاق در سال 95 بود، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: نام آیت الله هاشمی با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پیوند خورده بود و مقام معظم رهبری فرموده بودند که ایشان یار 59 ساله من بوده که هیچ کسی جایش را برای من پر نمی کند.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی بهترین جایگاه را در قلوب مردم داشت، افزود: آیت الله سرانجام در کنار پیرخود امام خمینی (ره) آرام گرفت و به هر حال نام ایشان با اوصاف ادب، اخلاق، احترام ومردمداری و نام مخالفین ایشان با بداخلاقی، تخریب و توهین در در تاریخ ثبت شد.

مدرس حوزه علمیه قم در خصوص این که برخی با استفاده از اقتصاد مقاومتی دست به تخریب دولت می زنند، گفت: این اشخاص با استفاده از اقتصاد مقاومتی برای کوبیدن دولت نوعی عوام فریبی می کنند یعنی قصد فریب مردم را دارند تا دیدگاه مردم را نسبت به دولت تغییر بدهند و تخریب کنند. کاملا روشن است این گونه تخریب ها برای تضعیف روحانی در انتخابات پیش رو است؛ همانطور که دولتمردان هم گفته اند، دولت نهایت تلاش خود را برای اقتصاد مقاومتی محقق کرده است.

آیت الله غرویان با اشاره به این که اقتصاد کشور ما بریده از اقتصاد جهانی نیست، تصریح کرد: دولت با تکیه بر علم خودی و صنعت و تکنولوژی دانش بنیان و تاسیس شرکت های دانش بنیان نهایت تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام داده و می دهد.

وی در پایان گفت: به نظر من اگر کسی اهل اطلاع و انصاف باشد دولت را در اقتصاد مقاومتی موفق و پیروز جلوه و معرفی می کند؛ نمونه اش تک نرخی کردن تورم است یعنی میزان تورم زیر 10 درصد است و حفظ این رقم یکی از نشانه های بزرگ اقتصاد مقاومتی است.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 742454

وب گردی

وب گردی