مسافران ازمسیر تهران-فیروزکوه با زنجیر چرخ تردد کنند/احتمال وقوع کولاک شدید در جاده هراز

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ادامه انسداد محور هراز به دلیل احتمال وقوع کولاک شدید خبر داد و گفت: مسافران نوروزی می‌توانند از محور تهران-فیروزکوه استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به بارش برف و کولاک در محور هراز، اظهار کرد: با توجه به بارش برف از صبح امروز و لغزندگی در محور و همچنین احتمال کولاک شدید، محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه مسافران حتی المقدور از سفر به مناطق شمالی کشور خودداری کنند، افزود: در حال حاضر محور فیروزکوه با وجود برف و کولاک شدید باز و تردد برقرار است و مسافرانی که قصد سفر دارند، می توانند از محور تهران-فیروزکوه استفاده کنند که هم اکنون نیز این محور دارای ترافیک نیمه سنگین است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هم اکنون مسیر تهران-فیروزکوه جهت تردد خودروهای عبوری، نمک پاشی شده ولی رانندگان حتما با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

سرهنگ محبی از رانندگان خواست تا با توجه به پیش بینی امکانات اسکان اضطراری برای رانندگان و مسافران نوروزی جهت رفع خستگی و همچنین تاکید پلیس برای داشتن تجهیزات کافی، این موارد را رعایت کنند تا کمتر شاهد اینگونه حوادث باشیم.

منتشر کننده :زهره حاجیان

700700

کد خبر: 742515

وب گردی

وب گردی