افتتاح حوضچه های پرورش آبزیان با برداشت سالیانه 70 تن/ انعقاد قرارداد با شرکت های صنعتی استان

 سید جواد انگجی گفت: بعلاوه در فعالیت های کشاورزی 6 حوضچه پرورش آبزیان به زودی به افتتاح خواهد رسید که در هر دوره حدود 35 تن خواهیم داشت. این میزان برداشت در سال حدود 7 تن خواهد بود که این میزان درآمدی در حدود 800 میلیون تومان خواهد داشت.

دکتر سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد سال گذشته به ایسکانیوز گفت:به جز فعالیت هایی مانند پژوهش و آموزش که بخش جدایی ناپذیر کارهای دانشگاه است،در خصوص اقتصاد دانش بنیان که جز تاکیدات ویژه رییس عالی دانشگاه آزاد اسلامی است، تلاش هایی صورت گرفت که منجر شد در حال حاضر هفت شرکت دانش بنیان و پنج مرکز رشد در واحد تبریز داشته باشیم.

وی ادامه داد: در زمینه انجام فعالیت هایی مانند آزمایشگاه های ساها نیز توانستیم امکانات وسیع آزمایشگاهی استان را به بخش های خصوصی و دولتی معرفی کنیم که به این ترتیب با ارائه خدمات و دریافت هزینه های مربوطه از دانشجویان، اساتید، بخش های دولتی و خصوصی هزینه های این بخش تامین شد.

وی عنوان کرد: بعلاوه در فعالیت های کشاورزی 6 حوضچه پرورش آبزیان به زودی به افتتاح خواهد رسید که در هر دوره حدود 35 تن خواهیم داشت. این میزان برداشت در سال حدود 7 تن خواهد بود که این میزان درآمدی در حدود 800 میلیون تومان خواهد داشت.

انگجی افزود:در سال جاری ادامه فعالیت های سال 95 را خواهیم داشت به عنوان مثال در رشته های خود تجدیدنظر های لازم را اعمال خواهیم کرد و با ایجاد رشته های جدید موجبات افزایش دانشجو و به تبع آن افزایش درآمد را برای دانشگاه داریم.

وی در زمینه مسائل فرهنگی گفت: در خصوص مسائل فرهنگی که مد نظر دکتر ولایتی است باید بازنگری هایی لازم در این زمینه صورت گیرد و برنامه ریزی های مربوطه در جهت رشد و تقویت این حوزه انجام شود.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 742565

وب گردی

وب گردی