24 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی

متقاضیان شرکت در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان فقط تا 24 فروردین برای ثبت‌نام فرصت دارند.

به گزارش ایسکانیوز، ثبت‌نام برای شرکت در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان پهنه دماوند (تهران، البرز، سمنان، گلستان و مازندران) از 10 اسفند 95 آغاز شده است و تا 24 فروردین امسال ادامه دارد.

این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری بنیاد ملی نخبگان از 13 تا 15 اردیبهشت 96 برگزار می‌شود.

15 گروه علمی پزشکی و تجهیزات پزشکی، علوم دارویی، شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی پلیمر، صنایع غذایی، الکترونیک و کنترل، هوافضا، مهندسی مکانیک، کشاورزی و منابع طبیعی، برق قدرت، مهندسی عمران، مخابرات و کامپیوتر و IT مهمترین محورهای این جشنواره‌ها را شامل می‌شود.

همچنین در کنار این جشنواره 4 کارگاه آموزشی هم با عنوان‌های تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات فناوری، آینده‌ پژوهی فناوری، آشنایی با راهکارهای ثبت‌ پتنت بین‌المللی و مالکیت فکری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره‌ها می‌توانند به وب‌گاه اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام جشنواره به نشانی www.iauctb.bmn.ir یا به دبیرخانه جشنواره‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مراجعه کنند.

کد خبر: 742601

وب گردی

وب گردی