محسن رضایی : شلمچه نشان داد مستحکم ترین سد دشمن قابل شکستن است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شلمچه نشان داد که مستحکم ترین سد دفاعی دشمن قابل شکسته شدن است و ما توانستیم بعد از پنج حمله ناموفق، در ششمین تلاش به پیروزی برسیم.

به گزارش ایسکانیوز دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر روز شنبه پنجم فررودین 96 با حضور در یادمان شهدای شلمچه، در جمع نمازگزاران و کاروان های راهیان نور سخنرانی کرد.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: شلمچه از پر حادثه ترین و مهمترین نقاط دفاع مقدس است. عملیات های بسیاری در شملچه صورت گرفت ، از جمله عملیات بیت المقدس، رمضان، والفجر8 و کربلای پنج در شلمچه انجام شد و پس از فتح شلمچه بود که دنیا برای اولین بار مرزهای بین المللی ایران را به رسمیت شناخت.
استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) خطاب به شرکت کنندگان طرح راهیان نور گفت: عشقی ناشناخته و نوری خاص شما را به شملچه می کشاند. شلمچه یکی از مصادیق آیات نورانی قرآن است و خداوند گشایش در عملیات کربلای پنج را در اینجا قرار داد. حضور در این منطقه در دنیا و آخرت زائرانش تاثیر دارد؛ چرا که شلمچه از مقدس ترین نقاط جهان است. دهها فرزند این مرز و بوم در این نقطه با دعا و توسل و نماز شب با خدا راز و نیاز کردند و دست به قهرمانی زدند. رزمندگان اسلام بارها و بارها، نام حضرت زهرا را در این مکان به زبان آوردند و خون پاکشان در این قطعه از بهشت ریخته شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، کار برای خدا و تلاش و خستگی ناپذیری را رمز پیروزی شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس خواند و گفت: اگر کاری که می کنیم برای خدا باشد و ممارست کنیم، خدا ما را یاری می کند. شلمچه نشان داد که مستحکم ترین سد دفاعی دشمن قابل شکسته شدن است و ما توانستیم بعد از پنج حمله ناموفق، در ششمین تلاش به پیروزی برسیم.

تایید:سرلک

کد خبر: 742650

وب گردی

وب گردی