رژیم صهیونیستی در بلندیهای جولان مانور برگزار می کند

ارتش اسرائیل ادعا کرد تمرینات از قبل برنامه ریزی شده بود و هدفش حفظ سطح آمادگی نیروها است. تمرینات تا پایان هفته ادامه می یابد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، همزمان با تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و دولت سوریه، نیروهای مسلح این رژیم در بلندی های جولان و کرانه باختری تمرین نظامی برگزار می کنند.

روزنامه تایمز آو اسرائیل، چاپ فلسطین اشغالی نوشت این تمرینات در بحبوحه اوج گرفتن تنشها با سوریه برگزار می شود اما ارتش اسرائیل می گوید که تمرینات پیش از این برنامه ریزی شده بود.

به گفته سخنگوی ارتش اسرائیل،‌ این تمرینات گسترده از روز یکشنبه شروع می شود.

تایمز آو اسرائیل افزود: تمرین نظامی در بلندی های جولان در زمانی برگزار می شود که در پی حملات اسرائیل به اهدافی در سوریه و همچنین واکنش سوریه و حمله اش به جنگنده اسرائیلی،‌ تنش ها شدت پیدا کرده است.

یک روزنامه لبنانی روز شنبه گزارش داد، سوریه از طریق روسیه به اسرائیل پیغام داده است که در صورت حمله مجدد اسرائیل از موشک های اسکاد استفاده خواهد کرد.

اسرائیل نیز گفته است به اقدام علیه تلاش های ایران برای ارسال تسلیحات پیشرفته به حزب الله لبنان از طریق خاک سوریه ادامه می دهد.

اما ارتش اسرائیل در بیانیه خود تاکید کرد که تمرینات از قبل برنامه ریزی شده بود و هدفش حفظ سطح آمادگی نیروها است. تمرینات تا پایان هفته ادامه می یابد.

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشرکننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 742745

وب گردی

وب گردی