سرمربی هلند مسئولیت شکست در دیدار مقدماتی جام جهانی را پذیرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند بعد از شکست مقابل بلغارستان در رقابت های مقدماتی جام جهانی و تقویت احتمال حذف از جمع تیم های راه یافته به جام جهانی روسیه، مسئولیت این باخت مایوس کننده را پذیرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تارنمای خبری چهار چهار دو، «دنی بلیند» سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اذعان کرد که در مورد ادامه مسئولیتش در جمع لاله های نارنجی فکر خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال هلند شنبه شب در دیدار مقابل بلغارستان در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد تا با هفت امتیاز در رتبه چهارم گروه یک باقی مانده و شانس کمی برای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه داشته باشد.
بلیند مسئولیت این شکست را به عهده گرفت و اذعان کرد که قراردادن بازیکن جوانی چون «دو لایت» در ترکیب اصلی اشتباه بوده است.
سرمربی هلند در دیدار مقابل بلغارستان با توجه به مصدومیت «ویرجیل فن دیک»، «جفری بروما» و «استفان دی فری» مدافعان تیم، وی «ماتیس دو لایت» بازیکن 17 ساله آژاکس را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد.
گل دوم بلغاستان در دیدار شب گذشته با اشتباه این مدافع جوان به دست آمد و همین مساله سبب شد تا سرمربی هلند در آغاز نیمه دوم، مدافع آژاکس را از زمین بیرون بکشد.
هلند که در دیدار رده بندی جام جهانی 2014 با برتری سه بر صفر مقابل برزیل میزبان به عنوان سومی رسیده بود، در یورو 2016 نیز غایب بود و اکنون دارنده سه عنوان نایب قهرمانی جهان در آستانه غیبت دوباره در یک تورنمنت بزرگ فوتبال است.
«دنی بلیند» که با انتقادهای زیادی روبرو شده است، در این خصوص گفت: دلیل چنین عملکرد ضعیفی را نمی دانم. در دیدار با بلغاستان به سختی فرصت های گلزنی ایجاد کردیم و از سوی دیگر خیلی آسان گل دریافت کردیم.
وی در مورد ادامه سرمربیگری اش در تیم ملی هلند، گفت: ناامید هستم و باید در این خصوص فکر کنم.
در گروه نخست مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، فرانسه با 13، سوئد 10 و بلغارستان با 9 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار دارند و هلند با هفت امتیاز در جایگاه دور از انتظار چهارم ایستاده است.
مسابقات مقدماتی جام جهانی در اروپا در 9 گروه برگزار می شود که تیم های نخست به همراه بهترین تیم دوم (جمعا 10 تیم) به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند. در ادامه بین هشت تیمی که در رتبه دوم گروه ها قرار دارند بازی پلی آف برگزار می شود تا چهار تیم دیگر مسافر روسیه شوند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:محمدی

604

کد خبر: 742822

وب گردی

وب گردی