تاج: درباره رایگان شدن دیدار با چین هنوز تصمیمی گرفته نشده/برای ترخیص اتوبوس مشکلاتی داشتیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ترخیص اتوبوس مشکلاتی داشت که با همکاری نیروی انتظامی حل شد و باید تشکر کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج در حاشیه مراسم رونمایی از اتوبوس تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: ما یک پروژه ای برای تیم های ملی تعریف کردیم و امروز برای تیم ملی بزرگسالان 38 صندلی طراحی کردیم. ترخیص آن مشکلاتی داشت که با همکاری نیروی انتظامی حل شد و باید تشکر کنیم.

تاج ادامه داد: هزینه اتوبوس تیم‌ملی از طریق سامانه پیامکی 9090 و با مشارکت هواداران تیم‌ملی تهیه شده است و امیدوارم با همکاری مردم پروژه‌های بعدی را هم انجام دهیم؛ پروژه بعدی ما امسال این است که زمین چمن کمپ تیم‌ملی را تجهیز کنیم تا ملی‌پوشان بدون دغدغه تمرین کنند. همچنین بحث کلنگ‌زنی ساختمان اداری فدراسیون فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در کمپ تیم‌های ملی وجود دارد که امیدوارم یک ساله بتوانیم آن را بهره‌برداری کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه سرانجام بازی ایران و چین رایگان شد یا خیر، گفت: ما و همه شما باید به این سمت برویم که ورزشگاه پر و مملو از تماشاگر باشد و حتی در جلسه‌ای که در فدراسیون انجام دادیم و همچنین با کی‌روش صحبت کردیم به همین نتیجه رسیدیم اما در این بین بحث شورای تأمین وجود داشت که ما با هم صحبت کردیم. اگر متقاعد شویم که با خرید بلیت توسط مردم، ورزشگاه پر می‌شود که این کار را خواهیم کرد اما از آنجایی که شهر خلوت شده و مردم به سفرهای نوروزی رفته‌اند ممکن است ورزشگاه پر نشود که در این صورت شاید تصمیمات دیگری بگیریم و طی فردا یا پس‌فردا آن را اعلام خواهیم کرد که البته زمان برای اعلام آن وجود دارد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 742838

وب گردی

وب گردی