راهنمایی میهمانان نوروزی در چادرهای اطلاع رسانی گردشگری گرمی

چادرهای اطلاع رسانی گردشگری گرمی به منظور راهنمایی و ارائه مطلوب اطلاعات گردشگری به میهمانان نوروزی با همکاری دوستداران میراث فرهنگی مغان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گرمی از برپایی چادرهای اطلاع رسانی گردشگری این شهرستان به منظور راهنمایی مسافران و ارائه اطلاعات گردشگری به میهمانان در طول تعطیلات نوروزی خبر داد.

میر روح الله محمدی با بیان اینکه چادرهای اطلاع رسانی گردشگری با همکاری اعضای تشکل های مردم نهاد و دوستداران میراث فرهنگی مغان برپا شده است، افزود: در این چادرها اقلام تبلیغاتی چون بروشور، نقشه گردشگری شهرستان و استان به مسافران و گردشگران ارائه می شود.

به گفته این مقام مسئول؛ راهنمایان گردشگری مستقر در این چادرهای اطلاع رسانی ضمن نظرسنجی از مسافران و گردشگران به پیشنهادات، انتقادات و سوالات آنان پاسخ داده و با شیرینی و سوغاتی های محلی از میهمانان نوروزی پذیرایی می کنند.

وی یادآور شد: چادرهای اطلاع رسانی گردشگری واقع در روبروی شهرک ولیعصر شهرستان گرمی مغان هر روز از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 آماده استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی است.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 742874

وب گردی

وب گردی