آبروداری فوتبال ساحلی برای رشته فوتبال در استان بی ساحل

استان یزد از امروز/دوشنبه/ میزبان مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های جهان است که از مهمترین رویدادهای ورزشی سال جدید در کشور محسوب می شود.

به گزارش ایسکانیوز، تاکنون این استان میزبان رویدادی ورزشی با این درجه از اهمیت در بالاترین سطح فوتبال ساحلی نبوده که این توفیق را باید مرهون استعداد جوانان یزدی در فوتبال ساحلی بدانیم.
استان یزد درحالی میزبان بزرگترین رویداد باشگاهی فوتبال ساحلی جهان است که حتی یک متر ساحل ندارد و ورزش فوتبال آن نیز نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند.
فوتبال در استان یزد طی سال های اخیر سیر نزولی داشته و خطر سقوط نماینده فوتبال استان در لیگ دسته یک به لیگ 2 ، این تیم را تهدید می کند.
سال هاست که تماشاگران یزدی آرزوی داشتن تیمی از این استان در لیگ برتر را دارند اما این آرزو نه تنها محقق نشده بلکه تنها نماینده استان در لیگ دسته یک نیز حال و روز خوشی ندارد.
حالا فوتبال ساحلی یزد آبروداری کرده و نه فقط در کشور بلکه در سطح جهان، نام خود را مطرح و نام استان یزد را هم پرآوازه کرده است.
هم اکنون سه تیم از استان یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارند، اتفاقی که شاید سال های سال برای هیچ یک از رشته های ورزشی استان تکرار نشود.
تیم های گلساپوش، کویر و برفام اردکان افتخار ورزش استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند و نکته قابل توجه آنکه تیم گلساپوش یزد که چندین قهرمانی و نایب قهرمانی را در لیگ برتر در کارنامه خود دارد همه اعضای آن از یک محله (مردآباد) یزد هستند.
فوتبال ساحلی یزد در استانی که نه دریا دارد و نه ساحل و سال هاست که با بحران کم آبی و خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند، حالا میزبان یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی جهان در این رشته ورزشی ساحلی است، از امروز گلساپوش بعنوان نماینده فوتبال ساحلی کشور با سه تیم مطرح اروپایی دست و پنجه نرم می کند.
اگرچه انتظار فوتبال دوستان یزدی در سال های اخیر برای تماشای مسابقات نماینده ای از فوتبال این استان در لیگ برتر محقق نشد اما امروز ساحلی بازان استان به مصاف غول های فوتبال ساحلی جهان می روند تا ثابت کنند هنر و جوهره هر تیم در امکانات آن نیست همانطور که یزد بی آب و بی ساحل، امروزه افتخار فوتبال ساحلی استان و کشور است.
رقابت های باشگاه های فوتبال ساحلی جهان از هفتم تا نهم فروردین ماه با حضور تیم‌های لکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و مقاومت گلساپوش ایران در مجموعه ورزشی شهدای سلمان محمود آباد (مرد آباد) یزد برگزار می شود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 742994

وب گردی

وب گردی