فروزنده خبر داد:  مذاکره اعضای شورای مرکزی جمنا با نامزدهای انتخابات و علمای قم

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: با همه کاندیداها صحبت و مذاکره شده است و تمامی آنها در مجمع دوم حضور دارند و برنامه های خود را تشریح خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، لطف‌الله فروزنده، با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی این جبهه در سال جدید که عصر روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مهم‌ترین بحث مربوط به برگزاری نشست دوم مجمع ملی جبهه در ۱۷ فروردین ماه بود؛ در این مجمع اساسنامه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و ۱۰ نامزد مشخص‌شده، برنامه های خود را ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: مجمع ملی از بین این ۱۰ نفر به پنج نفر رأی خواهد داد و سیاست‌ها، فرایند و سازوکار تعیین کاندیدای نهایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در استان‌ها و شهرستان‌ها و در میان اقشار مختلف نشست های تبیینی درحال برگزاری است گفت: فضای انسجام و وحدت خوبی در سراسر کشور شکل گرفته است.

فروزنده همچنین درباره برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای شهر اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلابی تلاش می کند شوراهای شهر و روستا با حضور نیروهای کارآمد، متخصص و انقلابی برای خدمت مطلوب‌تر و موثرتر به شهروندان تشکیل شود. دراین خصوص توصیه و تاکید جبهه به تمامی نیروهای انقلابی و دلسوز، وحدت و انسجام و پرهیز از اختلاف و رقابت های منفی و مسابقه در خدمتگزاری بیشتر به مردم است. در این صورت جبهه مردمی از آنها حمایت خواهد کرد.

فروزنده همچنین از دیدار شورای مرکزی جبهه مردمی با مراجع و علما خبر داد و گفت: شورای مرکزی جبهه پس از برگزاری مجمع دوم خدمت مراجع و علما در قم خواهند رسید و گزارشی از فعالیت های جبهه ارائه و از ارشادات و رهنمودهای ایشان استفاده خواهند کرد.

دریافت کننده: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 743007

وب گردی

وب گردی