بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶؛ سال اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال تاکید کرد: امروز باید همه با هم باشیم و مشکلات را با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ۱۳۰۰ بند سیاست‌های ابلاغی و برنامه‌های محاسبه شده و واقع‌نگرانه و تیم‌های مدیریتی لایق، پاک و شجاع به پایان برسانیم.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی

حزب موتلفه اسلامی آغاز سال پربرکت ۱۳۹۶ و عید نوروز را تبریک می‌گوید و پیام نوروزی ولی امر مسلمین و بیانات معظم له در پیشگاه امام هشتم(ع) را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌ها و راهنمای همه ملت ایران و همچنین اعضا و طرفداران محترم موتلفه اسلامی در سراسر کشور می‌داند و در این سال که ان‌شالله سال شادی، آرامش، امنیت، پیشرفت و عدالت و حل مشکلات جاری خواهد بود همه استعدادها، اخلاص‌ها و جهاد حزب را برای تحقق آرمان‌ها و اجرای رهنمودهای امام خامنه‌ای به کار خواهد گرفت.

ملت شجاع ایران!

امروز ملت بزرگ اسلام در آستانه هزار و چهارصدمین سال هجرت پیامبر اعظم(ص) هستند. خیزش اسلام و بیداری اسلامی نوید بخش دوره‌ای تکاملی از اسلام عدالتخواه و آزادی بخش و سعادت آور دنیا و آخرت در سراسر جهان است.

افزایش توطئه‌ها علیه اسلام به شکل‌های گوناگون بیانگر آگاهی‌یابی جهانیان از اسلام صلح دوست و دین برادری و مردم سالار است. در سال جدید این توطئه‌ها با افزایش جنایاتی مانند آنچه در یمن، میانمار و کشورهای اسلامی انجام می‌دهند همراه خواهد بود، لذا هوشیاری و تدابیر قوی را طلب می‌کند.

حزب موتلفه اسلامی از همه جهانیان به ویژه مسلمانان می‌خواهد که با حفظ وحدت، همفکری و تعاون بر نیکویی و ارزش‌ها به یاری اسلام و دین رسول اکرم(ص) بشتابند تا ان‌شالله نظام نوین تمدن اسلامی برای بشریت صلح، محبت و آرامش را به ارمغان بیاورد.

خواهران و برادران!

امروز در آستانه چهلمین سال نظام جمهوری اسلامی هستیم و راهی سخت را پیموده‌ایم و همانطور که در بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مشهد مقدس شنیدید به دستاوردهای عظیمی دست یافته‌ایم. ظرفیت‌های زیربنایی برای ساخت جامعه نمونه اسلامی باعث ایجاد کشوری آزاد، آباد، شاد و دارای رفاه عادلانه شده‌اند. تجربه‌های مردم از مدیریت‌ها و تفکرات در این چهار دهه بسیار ارزشمند هستند به شرط آنکه عبرت بیاموزیم، پیشرفت‌های بدست آمده را شکر کنیم، آنها را به تکامل برسانیم، از ظرفیت‌ها بهره‌گیری بهینه کنیم و از تکرار اشتباهات ولو با نیت خیر پرهیز نماییم.

امروز باید همه با هم باشیم و مشکلات را با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ۱۳۰۰ بند سیاست‌های ابلاغی و برنامه‌های محاسبه شده و واقع‌نگرانه و تیم‌های مدیریتی لایق، پاک، و شجاع به پایان برسانیم. ما معتقدیم که این کار با رای ملت به رئیس‌جمهور متدین، متعهد، شجاع، پاک، ساده زیست و خردورز و به شوراهای اسلامی انقلابی و مردم دوست که خود را خادم ملت بدانند به نتیجه خواهد رسید.

ملت بزرگ ایران!

در این حدود چهل سال، شما شاهد انواع چهره‌ها و تفکرات و مدیریت‌ها و ادعاها و غوغاسالاری‌ها و از سوی دیگر ناظر خدمات رجایی‌گونه‌ها بوده‌اید.

اکنون همه با هم باید در جهادی انقلابی و خستگی ناپذیر، با رای به رئیس‌جمهوری که از امتحانات سخت این ۳۸ سال موفق بیرون آمده است، به پاخیزیم و آرمان شهدا و خواسته‌های ملت فداکار را برآورده سازیم.

امنیت ملی، عزت ملی، رفاه عمومی، شکوفایی استعدادها، اسقلال همه جانبه، رها شدن از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، اقتدار ملی، توسعه متوازن و همه جانبه، قدرت بالای خرید مردم، رفع تورم و گرانی‌های بی‌جهت، تحول در ساختارهای کهنه و غلط اداری، ایجاد اشتغال مفید، ریشه کن شدن فقر و فساد و اعتیاد و رشوه و ارتشاء و نیز تلاش برای تحقق سایر مواردی که برای تکامل انقلاب اسلامی و سعادتمندی ملت بزرگ ایران لازم است، تنها در سایه اتحاد ملی و سپردن مسئولیت‌ها به عناصر شجاع، فعال، پرکار، صادق و دارای سلامت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با توکل بر امدادهای الهی به دست می‌آید.

برنامه های غلط دولت فعلی، قبلی و اسبق است که موجب این همه مشکلات و ایجاد درگیری‌های جریانات سیاسی و جناح‌بندی‌ها و خط کشی‌های تفرقه‌آور و محرومیت نظام از توان‌های مدیریتی در سلیقه‌های مختلف شده است.

ملت عزیز ایران!

سرنوشت کشور به دست و رای شماست. امروز انتخاب رجایی گونه‌های واقعی، نه مدعیان دروغین رجایی گونگی و اشتباه در رای به بنی صدرهای مردم فریب که به اندازه کافی تجربه به همراه آورده، ضروری و حائز اهمیت است.

در آستانه سال ۱۳۹۶ حزب موتلفه اسلامی از ملت ایران می‌خواهد که این بار همه با هم با اتکا به محور خط امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای و خط مطهری، بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای جنگ تحمیلی به کسانی رای بدهید که اطمینان داشته باشید دارای تفکر خالص و به دور از چپ‌زدگی و راستگرایی و سلایق خاص هستند و در طول چهار دهه سلامت اخلاقی، مالی، سیاسی و فرهنگی خود را اثبات کرده‌اند و در ساده زیستی با خانواده‌ای پاک همه لحظات عمرشان را صرف خدمت به اسلام و انقلاب و ایران عزیز و اسلام مترقی کرده‌اند و اکنون نیز اگر ملت مسئولیت را به آنها بسپارد با شجاعت و لیاقت و پاکی و سلامت و براساس اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) و رهنمودهای امام خامنه‌ای کشور را به سوی قله‌های پیشرفت و تکامل و اقتصاد را به سوی شکوفایی و تولید مفید و اشتغال صحیح و سیاست را در جهت سیاست نور که سیاست انبیاء، ائمه اطهار و امام زمان است و فرهنگ را به سوی زندگانی شاد و و مشروع و رفاه عدالت محور پیش می‌برند و در روابط بین‌الملل بجای خشونت گرایی و بجای وادادگی به یک سیاست مدبرانه که جهانیان را به حقانیت نظام جمهوری اسلامی آشنا سازد روی می‌آورند و همچنین از همه فرصت‌ها استفاده می‌کنند و خردورزانه در برابر استکبار، استعمار و سلطه گری می‌ایستند.

در پایان، حزب موتلفه اسلامی برای امام خامنه‌ای و همه مسئولان دلسوز سالی سرشار از موفقیت و پیروزی و برای ملت ایران سالی پر از برکت و شادی و توفقیات الهی و برای مسلمانان سالی خالی از رنج‌ها و توطئه‌های استکباری و آسیب‌های تحجری و زیان‌های بیگانه گرایی و برای رزمندگان اسلام و آزادی‌خواهان جهان سال پیروزی را مسالت می‌نماید.

همه با هم بپاخیزیم و با جهادی انقلابی و خستگی ناپذیر جامعه نمونه اسلامی و دولت کریمه اسلامی را در آستانه چهلمین سال نظام جمهوری اسلامی ولایی به جهانیان و به شهدا هدیه دهیم.»

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 743010

وب گردی

وب گردی