788 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان اردبیل

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از 788 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان اردبیل در هفته نخست تعطیلات نوروز 96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، کریم حاجی زاده با بیان این مطلب گفت: براساس 788 مورد بازدید نظارتی انجام شده به صورت دستگاهی و تلفیقی از تأسیسات گردشگری استان از تاریخ 28 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری، 16 مرکز اقامتی و شش دفتر خدمات مسافرتی و شش مرکز پذیرایی به دلیل خدمات دهی مطلوب به گردشگران نوروزی مورد تشویق واقع شده اند.

کریم حاجی زاده با اشاره به اینکه تاکنون به هیچ یک از مراکز اقامتی استان اخطار کتبی ارسال نشده است، افزود: به 31 مرکز اقامتی، یک دفتر خدمات مسافرتی و هفت مرکز پذیرایی جهت خدمات رسانی شایسته به میهمانان نوروزی تذکر داده شد.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی استان را 261 مورد در هفته نخست نوروز امسال عنوان کرد و اظهار داشت: براساس این بازدیدهای نظارتی، 13 فقره شکایت از مراکز اقامتی استان گزارش شده است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان؛ تاکنون 223 مورد بازدید نظارتی از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی و 70 مورد نیز از دفاتر خدمات مسافرتی استان به عمل آمده است.

حاجی زاده در پایان تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی موقت ازجمله کمپ ها، مهمانسراها، خانه مسافر و ... را درحدود 234 مورد عنوان کرد.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 743056

وب گردی

وب گردی