مخالفت محسن هاشمی رفسنجانی با تبلیغ انتخاباتی پیش از از دوره قانونی

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: فضای انتخابات را هرگز نباید احساسی کرد و ما هیچ گاه به دنبال ایجاد چنین فضایی نخواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات شورای شهر تهران با بیان این که فشار اقشار مختلف اجتماعی اعم از نخبگان و متخصصان مدیریت شهری و جمعی از اصناف برای ثبت نام من در انتخابات بسیار زیاد شده بود، اظهار کرد: تهران نیاز به دمیدن روح تازه‌ای دارد. مردم تهران از معضلات شهری عدیده‌ای رنج می‌برند که برای حل آن نیازمند مدیریت جهادی به معنای واقعی کلمه هستیم. در همین راستا با اراده‌ای محکم به دعوت اقشار اجتماعی و گروه‌های سیاسی برای ورود به انتخابات شورای شهر لبیک گفته و وارد میدان شدم تا به کمک همین مردم و استفاده از تجاربم در حوزه مدیریت شهری بتوانیم طرحی نو در تهران درافکنیم.

وی افزود: روحیه جهادی همراه با خرد جمعی و پرهیز از تصمیمات عجولانه و غیر کارشناسی حلقه گمشده مدیریت شهری است.

هاشمی درباره تبلیغاتی که پس از ثبت نامش در فضای مجازی منتشر شده، گفت: در این باره لازم به ذکر است که بنده هیچ ستادی تشکیل نداده‌ام و تمام این حرکت‌ها به صورت خودجوش بوده و در این خصوص مخالفت صریح خود را با هر گونه تبلیغ قبل از احراز صلاحیت‌ها و دوره قانونی تبلیغات اعلام می کنم.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: فضای انتخابات را هرگز نباید احساسی کرد و ما هیچ گاه به دنبال ایجاد چنین فضایی نخواهیم بود و همین جا مخالفت خود با تبلیغ احساسی، افراطی یا غیر تخصصی یا غیر منطقی اعلام می‌دارم. باید در هر مرحله و موقعیتی قبل، حین و پس از انتخابات در فضایی منطقی و چارچوب‌های موجود گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه کارهای تبلیغاتی زمان و فضای خاص خود را می‌طلبد، تاکید کرد: از کلیه عزیزانی که به صورت خودجوش فضای تبلیغاتی برای بنده ایجاد کرده‌اند تقاضا دارم تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات برای انتخابات دست نگه دارند.

هاشمی در پایان اظهار کرد: ما باید روحیه قانون‌مداری و جهادی را در تمامی سطوح سرلوحه امورات خود قرار دهیم.

منبع:ایسنا

خبرنگار:علی درخشان/تایید کننده:سرلک

کد خبر: 743148

وب گردی

وب گردی