حسن‌بیگی: می‌خواهم در دبی برنز روتردام را به طلا تبدیل کنم

ملی‌پوش کاراته گفت: امیدوارم در دبی مدال برنز روتردام را تبدیل به طلا کنم و با توجه به وضعیتم این هدف را دور از دسترس نمی‌بینم.

به گزارش ایسکانیوز؛ ابراهیم حسن‌بیگی در مورد حضورش در دومین مرحله لیگ جهانی در روتردام هلند عنوان کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و واقعا کاراته‌کاهای خوبی در این میدان روی تاتامی رفتند. تمام تلاشم را کردم که بهترین نتیجه‌ را بگیرم و با وجود اینکه با صددرصد آمادگی راهی هلند نشده‌ بودم اما به لطف خدا موفق شدم به مدال برنز دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات توانستم در مجموع به 6 پیروزی برسم و تنها یک باخت داشتم. توانستم از سد حریف مصری که واقعا مبارز خوبی بود، بگذرم. او در حال حاضر به عنوان لژیونر در فرانسه فعال و جزو خوب‌های وزن 75- کیلوگرم است. تمام تلاشم را کردم و توانستم از سد او بگذرم.

ملی‌پوش کاراته کشورمان اظهار داشت: شرایط بدنی‌ام خوب است و از لحاظ روحی نیز برای حضور در میادین بعدی آماده هستم. تمرکزم بر روی تمرینات است و یک روز را هم برای پیگیری فعالیت‌های آماده‌سازی از دست نمی‌دهم. برای رسیدن به اهدافمان باید تمرین کنیم و به هیچ وجه از این موضوع غافل نمی‌شوم. باید از کادر فنی تیم ملی به ویژه شهرام هروی تشکر کنم که واقعا برای ما سنگ تمام گذاشته است.

حسن‌بیگی گفت: امیدوارم در مسابقات دبی بتوانم مدال برنز روتردام را به طلا تبدیل کنم و توانایی این کار را دارم. باید از شأن کاراته کشورمان دفاع کنیم و تمام تلاشم را برای این کار انجام می‌دهم.

سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در روزهای 11 تا 13 فروردین ماه در دبی امارات برگزار می‌شود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 743176

وب گردی

وب گردی