ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد/ بازدید داوران سنگاپوری از زمین و درگیری و بازداشت

در فاصله یک ساعت و ۱۵ دقیقه به آغاز دیدار ایران - چین ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در حالی که حضور بیش از 70 هزار نفر تا ساعت 15 در ورزشگاه آزادی حال و هوای خاصی به ورزشگاه داده است، اما برخی برخوردهای نامناسب از سوی یگان ویژه در شروع سال جدید جو ورزشگاه را به هم ریخته است.

* روی سکوها درگیری‌هایی بین مأموران یگان ویژه با برخی هواداران صورت گرفت که مرتبه اول این ماجرا ختم به خیر شد، اما بار دیگر این درگیری‌ها ادامه پیدا کرد. در این بین سرهنگ دهقان، مسئول امنیت ورزشگاه آزادی مجبور به دخالت شد تا به درگیری‌ها پایان بدهد که البته یکی از هواداران هم همراه او از روی سکوها به تونل ورزشگاه آزادی هدایت شد.

* در حال حاضر بیش از 75 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و ظرفیت ورزشگاه تکمیل است. فقط چند سکوی شمالی ورزشگاه خالی مانده که به دلیل استقرار چینی‌ها در آن قسمت اجازه نشستن به هواداران ایرانی داده نمی‌شود.

* گروهی دو نفره یکی از آهنگ‌های معروف خواننده‌های گروه سون را اجرا کرد که مورد استقبال تماشاگران قرار نگرفت و آنها با صدای شیپور به اجرای آنها اعتراض کردند.

* هواداران تیم ملی ایران موج مکزیکی رفتند که مورد استقبال قرار گرفت و چندین بار این کار را تکرار کردند.

* داوران سنگاپوری بازی، ساعت 15 از زمین بازدید کردند.

* سردار آزمون به همراه عزت‌الله پورقاز و محمد انصاری وارد زمین شد که حسابی تشویق شدند. سپس هواداران از آزمون درخواست کردند که نزد آنها برود.

* چند بازیکن چینی وارد زمین شدند که هواداران برخورد نامناسبی با آنها داشتند و بازیکنان این تیم را هو کردند.

دیدار تیم‌های ایران و چین از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 743215

وب گردی

وب گردی