جهانبخش: به صعود نزدیک شده‌ایم اما کار تمام نشده است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از حمایت هواداران در دیدار خانگی این تیم مقابل چین تمجید کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ علیرضا جهانبخش در پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین اظهار داشت: بازی مهمی مقابل چین داشتیم و می‌خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم. خوشحالم که با یک عملکرد خوب توانستیم پیروز شویم و عیدی خوبی به مردم دادیم و به جام جهانی نزدیک‌تر از قبل شدیم.

وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: واقعاً فوق‌العاده بود. ما در رختکن و پس از برد از این استقبال صحبت می‌کردیم و خوشحالم توانستیم دل این هواداران را شاد کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم دل آنها را با صعود به جام جهانی بیشتر شاد کنیم.

هافبک تیم ملی ادامه داد: هنوز کار صعودمان به جام جهانی تمام نشده است، اما خیلی نزدیک به این هدف هستیم. حالا می‌توانیم با آرامش بیشتری در سه دیدار باقیمانده به میدان برویم.

جهانبخش درباره گل نخوردن تیم ملی گفت: ساختار دفاعی خوبی داریم. شاید اتفاقی گل دریافت کنیم، اما واقعاً در ساختار دفاعی قدرتمند هستیم.

وی درباره موقعیت‌هایی که بازیکنان در مقابل دروازه‌ حریفان در چند بازی اخیر از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: ما نسبت به گذشته موقعیت‌های بیشتری خلق می‌کنیم و هجومی به میدان می‌رویم. ان‌شاءالله در دیدارهای بعدی بتوانیم گل‌های بیشتری هم به حریفان بزنیم.

جهانبخش در پایان در خصوص کارت زردی که از داور دریافت کرد، گفت: مدافع چپ تیم چین خودش را به زمین می‌انداخت. او در صحنه‌ای که کارت زرد گرفتم، خودش را با زرنگی به زمین انداخت و داور هم به من اخطار داد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 743234

وب گردی

وب گردی