بیش از 300 هزار نیروی پلیس تامین امنیت نوروزی را برعهده دارند

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی (ناجا) گفت: بیش از 300 هزار نفر از نیروهای پلیس در مناطق مختلف کشور در ایام تعطیلات نوروزی عهده دار تامین امنیت مردم هستند.

به گزارش ایسکانیوز،روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از سردار ایوب سلیمانی در آئین افتتاح چند پروژه عمرانی نیروی انتظامی در شهرستان عسلویه افزود: مدیریت صحیح و حضور به موقع پلیس باعث کاهش جرایم و تخلفات شده که انتظار است با همراهی خوب مردم این روند همچنان تداوم یابد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ' نیروی انتظامی رکن اصلی تامین امنیت است' یادآور شد: ایجاد امنیت روحی ، روانی و اخلاقی در حوزه های مختلف از رسالت های مهم نیروی انتظامی است.
سلیمانی ادامه داد: همه شئونات زندگی مردم با نیروی انتظامی گره خورده و در این راستا مجموعه ای که رسالت اصلی آن خدمت به مردم و جامعه است نمی تواند جدا از مردم باشد.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی در مقابل هر فرد و مجموعه ای که بخواهد امنیت و آرامش جامعه را مورد تعرض قرار دهد می ایستد و همواره به عنوان یک دلسوز و همدل در کنار مردم است.
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت:هدف نیروی انتظامی وسعت بخشیدن به خدمات رسانی به مردم و جامعه است .
سلیمانی در ادامه با اشاره به وضعیت امنیتی استان بوشهر گفت: با توجه به کاهش جرایم خشن در این استان امنیت آن مثبت و مطلوب ارزیابی می شود.
وی افزود: همچنین با وجود افزایش حجم ورودی مسافران نوروزی به استان بوشهر تصادفات جاده ای نیز دراین استان کاهش یافته که این امر نوید بخش آینده ای روشن در حوزه راهنمایی و رانندگی این استان است.
سلیمانی در ادامه با اشاره به کمک های موثر خیرین امنیت ساز در سراسر کشور گفت: سیاست های نیروی انتظامی بیشترین استفاده از کمک های مردمی در جهت اجرای مطلوب ماموریت هاست .

منبع:ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743416

وب گردی

وب گردی