دعوت فدراسیون جهانی والیبال از شاهمیری برای قضاوت در لیگ جهانی

فدراسیون جهانی والیبال با ارسال دعوت نامه‌ای از محمد شاهمیری برای قضاوت در لیگ جهانی ۲۰۱۷ در کشورهای روسیه و آرژانتین دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 با حضور 122 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای از محمد شاهمیری داوری، بین‌المللی والیبال کشورمان برای حضور در لیگ جهانی دعوت کرد که شاهمیری در هفته نخست در روسیه و در هفته سوم دور مقدماتی در آرژانتین قضاوت خواهد داشت.

در هفته نخست (دوم تا چهارم ژوئن) و در گروه C تیم‌های فرانسه، روسیه، بلغارستان و آرژانتین در شهر سورکات روسیه با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین در هفته سوم (16 تا 18 ژوئن) و در گروه I تیم‌های صربستان، برزیل، بلغارستان و آرژانتین در شهر کوردوبا آرژانتین به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاهمیری تنها داور ایرانی با درجه FIVB در فدراسیون جهانی است. او سابقه قضاوت در بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان، لیگ جهانی و … در پرونده کاری خود دارد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 743428

وب گردی

وب گردی