دو واحد تولیدی فیبر خام در شهرک صنعتی سفیدرود افتتاح شد

دو واحد صنعتی بزرگ تولید چوب و ورق‌آلات ام‌دی‌اف و اچ دی‌اف با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، روز پنج‌شنبه در شهرک صنعتی سفیدرود در استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، این طرح‌های صنعتی با تلاش‌های دولت تدبیر و امید و در راستای تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری درباره سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی، با سرمایه‌گذاری 450 میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغال‌زایی، 600 نفری افتتاح شد.

مجتمع آرین تخته و آرین مریم دو واحد صنعتی هستند که با حضور رییس جمهور افتتاح شد. این دو واحد 450 هزار متر مکعبی قادر به تولید ورق‌های ام‌دی‌اف، اچ دی‌اف، فیبر خام و روکش هستند.

کارخانه تولید ام‌دی‌اف آرین تخته به عنوان بزرگترین تولید کننده امی‌دی‌اف و اچ دی‌اف در کشور با بهره‌گیری از خلاقیت مدیران و جوانان ایرانی و همچنین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید تخته‌های فشرده چوبی فعالیت می‌کند.

فاز اول کارخانه با ظرفیت سالانه 250 هزار متر مکعب تولید ام‌دی‌اف و اچ‌‌دی‌اف می‌تواند بخش بزرگی از نیاز داخلی کشور را تأمین کند.

کارخانه ام‌دی‌اف آرین مریم نیز بر مبنای بهره‌گیری از فناوری روز دنیا و تخصص و تجربه نیروهای توانمند بومی کشور، جهت تأمین نیاز کشور به تخته‌های فشرده چوبی طراحی شده است.

فاز اول این کارخانه با ظرفیت سالانه 200 هزار متر مکعب تولید ام‌دی‌اف و اچ‌دی‌اف به منظور عرضه محصولی با کیفیت استاندارد به بازار، بهره‌برداری شد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 743470

وب گردی

وب گردی