تعیین بودجه آموزشی ۷۲۰۰ معدنکار بخش خصوصی

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از برگزاری ۴۸۰ دوره آموزشی در سال ۹۶ خبرداد و گفت: ۷۲۰۰ نفر از کارکنان معادن بخش خصوصی آموزش می‌بینند.

به گزارش ایسکانیوز؛ شمس‌الدین سیاسی‌راد گفت: ۱۸۰ دوره در سطح کارگری، ۲۴۰ دوره در سطح کارشناسی و ۶۰۰ دوره برای آموزش ایمنی معدن برگزار می شود.

وی اعلام کرد: ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بودجه برای این امر اختصاص یافته است و ۲۶۶ هزار و ۴۰۰ نفر - ساعت آموزش داده می شود.

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو یادآور شد: در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ نیز ۴۸۳ دوره آموزشی شامل ۱۷۱ دوره برای سطوح کارگری و ۳۱۲ دوره برای کارشناسی برگزار شد که ۱۳ هزار و ۹۵۰ نفر، در آنها شرکت کردند و ۳۴۸ هزار و ۸۰۰ نفر- ساعت آموزش ارایه شد.

سیاسی‌راد، مجموع هزینه پرداخت شده برای آموزش در ۲ سال گذشته را پنج میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: برای ارتقای ایمنی در واحدهای تابع و وابسته به ایمیدرو، ۱۳۸دوره آموزشی شامل ۴۲ دوره برای مدیران و کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست، ۵۲ دوره برای کارکنان معادن، یک دوره آموزش بین المللی و ۴۳ دوره ویژه رانندگان برگزار شد و ۴۸ هزار و ۶۸۴ نفر- ساعت آموزش دیدند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 743471

وب گردی

وب گردی