کشف بیش از 24 میلیارد کالای قاچاق در ماهشهر خوزستان

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: با توقیف سه فروند شناور در آب های شمالی خلیج فارس در محدوده ماهشهر بیش از 24 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار 'عبدالله نظرپور' اظهار کرد: دریابانان مستقر در پاسگاه شناور' خور زهره' از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب های ساحلی خوزستان، موفق شدند سه فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بندر 'سجافی'در حرکت بود، شناسایی و متوقف کنند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناورها 320 دستگاه یخچال، 330 دستگاه کولر گازی، 110 دستگاه لباسشویی، 70 دستگاه تلویزیون،30 دستگاه جاروبرقی، 10 دستگاه ظرفشویی، 50 دستگاه مایکروفر و 912 عدد قطعات کولر را که به صورت قاچاق و بدون مجوز قانونی تهیه و بارگیری شده بود را کشف و ضبط کردند.
فرمانده مرزبانی خوزستان در ادامه با اشاره به دستگیری 17 متهم در این رابطه، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 24 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کردند که پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شد.
نظرپور با اشاره به برخورد قاطع و قانونی مرزبانان خوزستان با مخلان اقتصاد داخلی کشور گفت: مجموعه مرزبانی خوزستان برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پاسداری از مرزهای جنوب غربی کشور تلاش مضاعف خواهند داشت.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743492

وب گردی

وب گردی