استقرار 33 ایستگاه سیار یگان حفاظتی بوستان جنگلی سرخه حصار در 13 فروردین

شهردار منطقه 13 از استقرار 33 ایستگاه سیار یگان حفاظتی بوستان جنگلی سرخه حصار در 13 فرودین ماه خبر داد و گفت :700 کیلو کیسه پسماند خشک در روز طبیعت بین شهروندان توزیع می شود.

به گزارش ایسکانیوز، نرگس معدنی پور با اشاره به برپایی جشن های سفره طبیعت و همزمان با روز 13 فروردین ماه گفت: با هماهنگی و همکاری ارگان ها و سازمان های مربوطه، تمامی بوستان و قطب گردشگری شرق پایتخت آماده میزبانی شهروندان در روز طبیعت هستند.

شهردار منطقه 13 در خصوص نصب و راه اندازی 33 ایستگاه سیار یگان های حفاظتی در ۲۷ نقطه در بوستان جنگلی سرخه حصار اظهار کرد: اورژانس و هلال احمر در ۴ نقطه پارک مستقر و موتورلانس ها و امدادگران با موتور و دوچرخه در سطح پارک گشت زنی خواهند کرد. همچنین آتش نشانی در ۵ نقطه از بوستان مستقر هستند.

وی با اشاره به استقرار پلیس راهور در ۵ نقطه از بوستان جنگلی سرخه حصار اضافه کرد: همچنین پلیس راهنمایی رانندگی منطقه تمامی بزرگراه ها و خیابان های منطقه را کنترل و مدیریت خواهد کرد. همچنین ستاد مدیریت بحران نیز در روزهای مذکور در ستاد و در پایگاه سرخه حصار مستقر خواهند بود.

معدنی پور درباره بازدید و رفع نقص و تخلیه چاه های فاضلاب در 31 چشمه از سرویس های بهداشتی تصریح کرد: نصب و تعویض مبلمان پارکی(اجاق، نیمکت، سطل) در سطح بوستان ها، روکش آسفالت و همچنین لکه گیری سطح معابر بوستان از جمله این اقدامات است.

شهردار منطقه 13 در خصوص تخلیه تمامی مخازن زباله سطح بوستان جنگلی سرخه حصار و تعویض کفپوش زمین بازی توسکا و وسایل بازی جنب پیست دوچرخه سواری ادامه داد: استقرار 8 نفر آموزشگر بازیافت در بوستان سرخه حصار و در بوستان های منطقه، استقرار 3خودرو ملودی دار در ورودی سرخه حصار و در بوستان های دیگر منطقه، توزیع 700 کیلو کیسه زباله خشک در سرخه حصار و در بوستان های سطح ناحیه 100 کیلو خواهد بود.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743514

وب گردی

وب گردی