بازدید بیش از ٧٠٠ هزار نفر از جشنواره نوروزگار برج میلاد تهران

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به آغاز جشنواره نوروزگار از دوم فرودین ماه در یادمان ملی ایرانیان گفت: تاکنون بیش از ٧٠٠ هزار نفر از جشنواره نوروزگار برج میلاد تهران دیدن کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برج میلاد، علی درویش پور افزود: ٤٧ درصد بازدیدکنندگان مرد و ٥٣ درصد زن بودند و بیش از ٨٠ درصد بازدیدکنندگان همراه با خانواده به جشنواره آمده بودند.
وی اظهار کرد: بیش از ٤٠ درصد بازدیدکنندگان از تهران آمده بودند و پس ‌از آن بیشترین بازدیدکننده از شهرهای مشهد، اصفهان و تبریز از این مجموعه دیدن کردند.
درویش پور خاطرنشان کرد: چندین پارکینگ از جمله پارکینگ طبقاتی، پارکینگ ویژه، دو زمین خاکی، زمین دانشگاه علوم پزشکی و زمین بیمارستان میلاد برای بازدیدکنندگان مهیا شده است.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن، در طول روز حدود 20 هزار خودرو از اتوبوس و مینی‌بوس تا خودروهای شخصی به این مجموعه می‌آیند.
مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه یادمان ملی ایرانیان در این ایام یکی از مقصدهای تورهای ایرانگردی است خاطرنشان کرد: روزانه بین 70تا صد هزار نفر از مجموعه برنامه‌های برج میلاد بازدید می‌کنند که این تعداد در روزهای بارندگی کمتر است.
وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به در پیش بودن تعطیلات و اتمام دید و بازدیدهای نوروزی، این رقم در روزهای آینده افزایش یابد.
مدیرعامل برج میلاد افزود: هر روز نزدیک به ٩ هزار نفر از سازه رأس بازدید کردند که این عدد سال گذشته حدود شش و هفت هزار نفر بوده است.
وی اظهار کرد: در ایام جشنواره نوروزگار برای بیش از ٢٠٠ نفر در سالن‌های مشاغل قدیم و کودک و نوجوان شغل ایجاد شده است.
درویش پور اضافه کرد: همچنین در طبقات اول و دوم برج، غرفه‌هایی برای عرضه محصولات فرهنگی دایر شده است که بیش از شش میلیارد تومان کالا برای فروش به نمایش گذاشته شده و افراد زیادی هم مشغول به کار شده‌اند.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743520

وب گردی

وب گردی