نعمتی مطرح کرد:  انسجام ملی، هدف و رویکرد اصلی دولت یازدهم

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: به نظر می رسد که رویکرد دولت یازدهم در اجرای برنامه هایش بر اساس عقلانیت است و این مسئله موجب شده که در کشور ثبات و آرامش ایجاد شود.

به گزارش ایسکانیوز، بهروز نعمتی درباره عملکرد دولت یازدهم در عرصه سیاست داخلی کشور، گفت: به نظر من تلاش مجموعه دولت یازدهم در چهار سال اخیر حفظ انسجام ملی بوده است، از طرف دیگردولت در این مدت فضا را برای فعالیت تمام گروه های سیاسی مشروع فراهم کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته متأسفانه دولت یازدهم همواره در این عرصه مظلوم بوده و برخی گروه های خودسر همواره بر سر راه و حرکت دولت مشکلاتی را ایجاد کردند، اما فکر می کنم که اقدامات و عملکرد دولت مثبت بوده است.

وی گفت: در شرایط کنونی روابط و تعاملات میان قوای مجریه و مقننه بسیار خوب و حسنه است و درباره روابط دولت و قوه قضائبه نیز وضعیت مثبت است.

نعمتی ادامه داد: به نظر می رسد که رویکرد دولت یازدهم در اجرای برنامه هایش بر اساس عقلانیت است و این مسئله موجب شده که در کشور یک ثبات و آرامشی ایجاد شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در گفت وگو با خانه ملت گفت: از طرف دیگر روابط و تعاملات دولت و احزاب نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و خوشبختانه شرایط کنونی گروههای سیاسی و احزاب در قیاس با دوره های قبلی بسیار خوب توصیف می شود.

تنظیم کننده: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 743530

وب گردی

وب گردی