دوازدهم فروردین روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دوازدهم فروردین روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشتشان است.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر کریمی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: در روز 12 فروردین 58، ساختارجدید سیاسی و اجتماعی کشور بر مبنای آرای 98.2 درصدی مردم، تثبیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای قاطع ملت ایران تایید شد.

این نماینده مجلس گفت: با استقرار جمهوری اسلامی، نور اسلام عزیز، دگرباره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان تجلّی یافت و شعار محوری و اصلی انقلاب اسلامی، یعنی: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، در جای جای گیتی طنین اندازشد.

وی افزود: در آغازین روزهای نهضت مردمی انقلاب اسلامی، غایت شعارهای مردم 'جمهوری اسلامی' بود؛ کلمه 'جمهور' که با خود بار معنایی'توده مردم' را به همراه دارد و همین کلید واژه اساسی است که حکایت از مردمی بودن این نظام مقدس دارد و تاثیر رای مردم را در سرنوشت آنها بیان می کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نوشت: واژه 'اسلامی' نیز آن را از دیگر نظام های جمهوری تفکیک و بر حاکمیت ارزش های الهی و قرآنی، بر اجزای نظام دلالت می کند. آری، در دوازدهم فروردین، ملت ایران به جمهوری اسلامی 'آری' گفت؛ آری به نشانه روییدن،طراوت، شادابی و سرزندگی. آری به نشانه به ثمر نشستن بذرهای پر شکوه انقلاب و شکفتن شکوفه های پر ثمرش در سرزمین حاصل خیز میهن همیشه حماسه خیز.

وی افزود: ملت همیشه سرافراز ایران باگذر از فراز و نشیبهای انقلاب و پشت سر گذاردن آزمونهای مختلف در واپسین روزهای اردیبهشت 96 خود را آماده یک آزمون دیگر خواهد کرد؛ آزمونی که این مردمان پاک نهاد و نیک سیرت همواره از آن سربلند بیرون آمده و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات، در راه آرمانهای بلند انقلاب، گامهای محکم و استوار برداشته اند.

وی گفت: حضور پر شور مردم عزیز ایران زمین، در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنحمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تجلی دوباره مشارکت حداکثری و واقعی مردم در تعیین سرنوشت خودشان است و بی گمان سربلندی در این آزمون بزرگ، مهر افتخاری بس گرانبها بر پیشانی تک تک ایرانیان خواهد زد. آنگونه که همیشه خواسته ایم، عزت و اقتدار همیشگی ایرانیان، آرزوی قلبی خدمتگزاران واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خبرنگار:علی درخشان/تایید کننده:سرلک

کد خبر: 743760

وب گردی

وب گردی